جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۴۷۹
يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴

فکرشهر: مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از توزیع 200 دستگاه یخچال بین مددجویان کمیته امداد این استان در مناطق با ضریب بالای محرومیت خبر داد.

به گزارش فکرشهر از فارس، احمد لطفی با بیان این که یکی از مشکلات عمده خانوارهای تحت حمایت، کمبود لوازم اولیه زندگی است، اظهار داشت: 200 دستگاه یخچال به ارزش 200 میلیون تومان خریداری و در بین نیازمندان عائله‌مند تحت پوشش این نهاد در مناطق محروم استان بوشهر با ضریب هفت و هشت توزیع شده است.

وی افزود: هزینه خریداری این تعداد یخچال از طریق منابع دولتی کمیته امداد و با توجه به تاکیدات رئیس این نهاد بر نگاه ویژه به مشکلات مناطق محروم و کم برخوردار تأمین شده است.

 مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: در سال گذشته اقدام به تأمین و توزیع کولر گازی، یخچال، مخازن آب هزار لیتری،آبگرمکن، بخاری، تأمین جهیزیه نوعروسان، توزیع نوشت‌افزار و اهدای سبد غذایی برای رفاه حال مددجویان محروم و نیازمند کرده‌ایم.

لطفی بیان کرد: در روزهای ابتدایی سال نو، 300 بسته غذایی شامل برنج، روغن و ماکارونی بین خانوارهای ساکن در این مناطق محروم توزیع شده است.

وی با اشاره به در پیش بودن فصل گرما و نیاز اساسی مددجویان به وسایل سرمایشی از جمله کولرگازی عنوان کرد: از خیران نیکوکار می‌خواهیم در تأمین وسایل سرمایشی مورد نیاز نیازمندان هم استانی کمک کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با تاکید بر این که رفع فقر و محرومیت‌زدایی، تقویت بنیه فرهنگی و توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت یکی از مهم‌ترین رسالت‌های کمیته امداد است، گفت: برای رسیدن به این هدف نیازمند حمایت و همکاری همه مسئولان، دستگاه‌های اجرایی و به ویژه خیران و مؤسسات خیریه هستیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر