جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۵۱۵
يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱

فکرشهر: مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در نوروز امسال 168هزار فرهنگی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش اسکان یافتند.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صدا و سیما، ناصر کرمی بیان کرد: در تعطیلات نوروز امسال از 28 اسفند تا 12 فروردین 2هزار و 900 کلاس درس در 385 آموزشگاه پذیرای گردشگران فرهنگی و غیر فرهنگی بود.

وی افزود: در این مدت 168 هزار فرهنگی در قالب 47 هزار خانوار به استان بوشهر سفر کردند و در مجموع 417 هزار نفر ساعت مهمان استان بوشهر در مدارس بودند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به کاهش اسکان مسافران در مدارس در مقایسه با نوروز پارسال خاطرنشان کرد: در سال گذشته به علت شرایط نامساعد جوی تعداد زیادی از فرهنگیان در حیاط مدارس و سالن‌ها اسکان داده شدند اما امسال با وجود اینکه تعداد مدارس بیشتری به منظور پذیرایی از مسافران مهیا شده بود اما با توجه شرایط مساعد جوی تعداد گردشگران ساکن در مدارس اندکی کمتر بود.

وی تصریح کرد: در روز ششم فروردین بیشترین حضور مسافران در مدارس استان را شاهد بودیم و شهرستان‌های گناوه، بوشهر و دیلم هم به ترتیب بیشترین پذیرش گردشگر را در مدارس داشتند.

کرمی همچنین از جذب 537 نفر در آموزش و پرورش استان خبر داد و افزود: دفترچه ثبت‌نام در آزمون تا پایان فروردین منتشر می‌شود.

وی اضافه کرد:50 درصد پذیرفته‌شدگان برای آموزگاری در مقطع ابتدایی و 50 درصد دیگر به عنوان هنرآموز و دبیر مقطع متوسطه جذب خواهند شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر