شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۵۷۳
چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۵

فکرشهر: مدیر کل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: در سال گذشته 150 زمین چمن مصنوعی با اعتبار بیش از 28 میلیارد تومان در روستاهای استان بوشهر ساخته شد.

به گزارش فکرشهر از صدا و سیما، حمید حیدری‌بریدی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به مناسبت سالروز افتتاح حساب 100 امام(ره) و تاسیس بنیاد مسکن بیان کرد: در 4 سال گذشته توانستیم با انجام فعالیت‌های گوناگون در راستای محرومیت‌زدایی، از رتبه 28 به رتبه 6 در کشور دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به افزایش 2.5 برابری اعتبارات بخش عمران روستایی در سال 96 نسبت به سال پیش از آن افزود: با پیگیری‌های انجام شده و کمک نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، توانستیم 836 میلیارد اعتبار در سال گذشته در این بخش جذب کنیم.

مدیر کل بنیاد مسکن استان بوشهر، آسفالت 200 کیلومتر معابر روستایی با اعتبار 30 میلیارد تومان، ساخت 150زمین چمن مصنوعی با  اعتبار 28 میلیارد و 500 میلیون تومانی در 150 روستای با جمعیت بیش از 300 نفر و ساخت 200 زمین والیبال را از فعالیت‌های این نهاد در سال گذشته عنوان کرد.

وی ادامه داد: پرداخت 15میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض برای بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی، ساخت 55 مسکن برای محرومان شهرستان دشتی از محل 20 میلیارد تومان اعتبارات وزارت نفت، اجرای 256 طرح بوستان امید و ارتقاء فضای سبز روستاهای استان از دو دهم درصد به سه متر از دیگر فعالیت‌های بنیاد مسکن استان بوشهر در سال 96 بوده است.

حیدری‌بریدی تصریح کرد: در سالی که توسط مقام رهبری به نام سال حمایت از کالای ایرانی نام‌گذاری شده، سعی خود را بر اجرایی‌ کردن این دستور در محیط فعالیت خود متمرکز خوهیم کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر