جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۶۰۷
چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴

فکرشهر: رئیس اتاق بازرگانی بوشهر با اشاره به نقش مهم فعالان اقتصادی در توسعه صادرات گفت: توسعه صادرات تولیدات داخلی استان بوشهر از جمله محصولات کشاورزی، آبزیان مواد معدنی در اولویت برنامه فعالان اقتصادی است.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، خورشید گزدرازی بعداز ظهر امروز در نشست فعالان اقتصادی با استاندار بوشهر با بیان اینکه تحقق شعار امسال یکی از رسالت‌های مهم بازرگانان و فعالان اقتصادی است اظهار داشت: شعار حمایت از کالای ایرانی نقش مهمی در رونق اقتصادی دارد که در این راستا توجه به کیفیت تولید کالا و قیمت آن باید مد نظر تولید کنندگان باشد.

وی با بیان اینکه شعار امسال تنها در عرصه مصرف خلاصه نمی‌شود تاکید کرد:حمایت از کالای ایرانی تنها به منزله مصرف این کالا در داخل کشور نیست بلکه باید در راستای توسعه صادرات تولیدات داخلی گامهای اساسی برداشته شود.

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر با تاکید بر توسعه زیرساخت‌ها برای توسعه صادرات غیر نفتی از بنادر استان بوشهر افزود:  در این ارتباط باید با ایجاد زیرساختهای لازم در استان بوشهر تولیدات این استان را به مرحله مناسب صادراتی رسانده شود.

گزدرازی یکی از درخواست‌های فعالان اقتصادی تامین  امکانات لازم برای صادرات محصولات کشاورزی و آبزیان دانست و گفت: یکی از درخواستهای بازرگانان و  فعالان اقتصادی استان بوشهر فراهم شدن کانتینرهای یخچالدار برای صادرات کالای تولید داخلی از جمله میوه، سبزی‌جات، صیفی‌جات و آبزیان است.

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر با تاکید بر توسعه صادرات  محصولات تولیدی استان گفت: توسعه صادرات تولیدات داخلی استان بوشهر از جمله محصولات کشاورزی، آبزیان مواد معدنی در اولویت برنامه فعالان اقتصادی است.

وی با اشاره به سفر هیئت تجاری قطری به بوشهر و نشست تخصصی با این هیئت افزود: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده به‌زودی هیئت تجاری و اقتصادی از استان بوشهر برای تقویت ارتباط تجاری و مبادلات اقتصادی به قطر سفر می‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر