جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با ورود سامانه بارشی به استان از امشب شاهد بارش پراکنده باران در استان خواهیم بود...
کد خبر: ۴۲۶۶۳
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با ورود سامانه بارشی به استان از امشب شاهد بارش پراکنده باران در استان خواهیم بود.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، علیرضا بهادری بیان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده ورود تدریجی امواج ناپایدار به جو استان و در پی آن افزایش ناپایداری‌های جوی طی امشب و روزهای دوشنبه و سه‌شنبه است.

وی افزود: بنابراین پیش‌بینی می‌شود طی این مدت ضمن افزایش ابر، بارش پراکنده باران، گاهی رگبار باران به همراه رعد و برق و در مناطق مستعد با احتمال ریزش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان اضافه کرد: بر این اساس طی 24 ساعت آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و از فردا به‌تدریج افزایش ابر و در برخی نقاط با احتمال بارش پراکنده باران، رعد و برق و وزش باد خواهد بود.

وی عنوان کرد: جهت باد نیز متغیر غالبا شمال‌غربی تا جنوب‌غربی و از فردا شمال‌شرقی تا جنوب‌شرقی با سرعت 8 تا 30 گاهی تا 38 کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج 30 تا 90 سانتیمتر گاهی تا 120 سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر