جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۶۸۵
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲

فکرشهر: استاندار بوشهر با تاکید بر توسعه زیرساخت ورزش‌های آبی و دریایی در بوشهر گفت: ورزش‌های آبی باید در بوشهر پس از ارزیابی زیست محیطی گسترش یابد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، عبدالکریم گراوند بعدازظهر امروز در نشست شورای ورزش استان بوشهر با قدردانی از تلاش ورزشکاران استان بوشهر در کسب مدال‌های قهرمانی ملی، بین‌المللی و آسیایی اظهار داشت: با وجود  مشکلات مالی در هیئت‌های ورزشی در سال گذشته ورزشکاران استان در میادین بین المللی  و آسیایی خوش درخشیدند.

وی با بیان اینکه سختی‌ها سبب پیشرفت شده است گفت: از افتخارآفرینان و مدال آوران در عرصه‌های ملی و بین المللی سپاسگزاری می‌شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر تحقق مطالبات ورزشکاران از ساخت زورخانه خبر داد و تصریح کرد: در راستای  خواسته‌های ورزشکاران، با برنامه‌ریزی انجام شده به‌زودی زورخانه بوشهر ساخته می‌شود.

گراوند  با تاکید بر توزیع عادلانه اعتبارات بین هیئت‌های ورزشی بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده توانستیم اعتباراتی برای کمک به هیئت‌های ورزشی دریافت کنیم .

وی با بیان اینکه  ورزشکاران  نباید دغدغه حداقل‌ها را داشته باشند گفت: ورزشکاران که قشر جوان و نوجوان تشکیل می‌دهند از امیدهای جامعه محسوب می‌شوند و تحقق خواسته‌های آنان از اولویت برنامه‌های مسئولان است.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه ورزشکاران بانوی استان  از جایگاه مهمی در کشور برخوردار هستند خاطر نشان کرد: خوشحالم که در شورای ورزش تعداد زیادی بانوان ورزشکار حضور دارند و مطالبهگر هستند .

گراوند با بیان اینکه برای رفع مشکلات ورزشی اعتبارات تخصیصی هیئت‌های ورزشی عادلانه توزیع می‌شود تصریح کرد:  با رایزنیهای انجام شده با وزارت ورزش و جوانان  اعتباراتی امسال بین هیئتهای ورزشی  توزیع  میشود.                        

وی با قدردانی از دستگاههایی که برای توسعه نشاط اجتماعی همکاری کردند تاکید کرد: در سال گذشته طرح نشاط اجتماعی در سراسر استان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان ، شهرداریها و دهیاریها به صورت مطلوبی برگزار شد و این طرح  امسال ادامه می‌یابد.

 استاندار بوشهر  کم تحریکی را عامل بیماری دانست و افزود: ورزش‌های همگانی در جامعه باید توسعه یابد چراکه کم تحرکی عامل اصلی تهدید سلامت  انسان محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی افزود: برای کمک به ورزش از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌شود و در این راستا  تکمیل پروژههای نیمه تمام  در اولویت قرار دارد.

استاندار بوشهر با تاکید بر ساخت پلاژ اسلامی با امکانات مدرن گفت: با توجه به زیرساخت‌های ساحلی در استان بوشهر ورزشهای آبی و دریایی در استان باید گسترش یابد.

گراوند با تاکید بر توجه به  ارزیابیهای زیست محیطی افزود: مجموعه ورزش‌های آبی و دریایی پس از ارزیابی زیست محیطی انجام می‌شود.

در این مراسم  از سه پیشکسوت استان عبد المحمد پوربهی، محمدعلی دوریشی و بهرام بهرامزاده تجلیل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر