جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر/
فکرشهر: شهردار برازجان با حضور در محل تمرین تیم پرسپولیس برازجان، با بازیکنان و کادر فنی این تیم دیدار کرد...
کد خبر: ۴۲۷۰۱
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۵

فکرشهر: شهردار برازجان که در محل تمرین تیم پرسپولیس برازجان حضور یافته بود تا با بازیکنان و کادر فنی این تیم دیدار کند، برای تقویت روحیه بازیکنان، مبلغ 150 میلیون ریال به این تیم اهدا کرد.

به گزارش فکرشهر، محمدحسن محمدی که عصر دوشنبه 27 فروردین ماه و هم زمان با بازی تیم های پرسپولیس برازجان و جنوب باغملک در ورزشگاه تختی برازجان حضور پیدا کرده بود در رختکن تیم پرسپولیس حضور یافته و با بازیکنان و کادر فنی نماینده استان در لیگ دسته سوم کشور دیدار و به گفت و گو نشست.

شهردار برازجان در جمع عوامل و بازیکنان پرسپولیس گفت که شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان هیچ گاه حمایت های خود را از حوزه ورزش و به ویژه رشته فوتبال دریغ نخواهند کرد.

محمدی در ادامه جهت تقویه روحیه تیم پرسپولیس برای ادامه مسابقات در لیگ دسته سوم فوتبال ایران، مبلغ یک صد و پنجاه میلیون ریال به آن‌ها اهدا کرد. 

همچنین در پایان این دیدار شهردار برازجان اعلام کرد در مسابقات پیش رو به زننده گل‌های تیم پرسپولیس پاداش جداگانه ای تعلق خواهد گرفت.

لازم به ذکر است در دیدار عصر امروز، تیم پرسپولیس برازجان به دلیل عدم حضور تیم جنوب باغملک با نتیجه ۳ بر صفر برنده اعلام شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر