جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر- اسماء بوستانی: فرماندار دشتستان در آیین استانی تجلیل از فعالان حوزه تربیت بدنی در برازجان، گفت: از خداوند بزرگ طلب توفیق از اندیشه های والای ولی عصر برای همت گماردن و در راستای عدالت و شکوفایی جامعه و بالندگی جامعه اسلامی به ویژه تشیع علوی را خواستارم...
کد خبر: ۴۲۹۲۶
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۴

فکرشهر- اسماء بوستانی: فرماندار دشتستان در آیین استانی تجلیل از فعالان حوزه تربیت بدنی در برازجان، گفت: از خداوند بزرگ طلب توفیق از اندیشه های والای ولی عصر برای همت گماردن و در راستای عدالت و شکوفایی جامعه و بالندگی جامعه اسلامی به ویژه تشیع علوی را خواستارم.

ارسلان زارع ادامه داد: در اهمیت کار و وظیفه قانونی و اداری شما بزرگواران حوزه تربیت بدنی، همین بس که اندیشمندان بزرگ جامعه شناسی و عوم تربیتی نقشی بی بدیل و موثر در تکوین شخصیت هر انسانی، از حوزه کودکی، نوجوانی  و بزرگ سالی به این حوزا اختصاص داده و برآن تاکید می کنند. امروز با ارتقاء سطح دانش، علم و تکنولوژی بشر این نقش فراتر رفته است. علاوه بر تاثیر گذاری در ارتقاء شاخصهای سرمایه های اجتماعی و انسانی از جمله حقوق شهروندی، اخلاق، کرامت انسانی و سجایای اخلاقی متاثر از نقش بی بدیل شما فرهنگیان عزیز دانستند.

وی افزود: اگر گاهی اوقات بخشی از اقشار جامعه و حتی مسئولین در مملکت ایران پهناور،  قدرشناس تاثیر گذاری شما و نقش و جایگاه شما در جامعه نباشند، اما نافی این ارزش اجتماعی بزرگ برای شما، نقش شما و رسالت وظیفه شما نیست. می دانید که شما فرهنگیان فرهیخته که در این راستا فعال هستیدتاثیرات شگرفی علاوه بر ارتقاء شاخصهای بهداشت روانی و جسمی کودکان و نوجوانان و جامعه دارید و در افزایش شاخصهای سرمایه های اجتماعی  که بنده مصداق را اخلاق و حقوق شهروندی می دانم، موثر هستید از این بابت خداوند را شاکرم که تقدیر شغلی شما را در این رسته قرار داد. لازم میدانم از همه دست اندرکاران این عرصه در سراسر استان، که نمایندگان آنها در این سالن هستند و همچنین عزیزانی که در سطح شهرستان دشتستان تلاش می کنند صمیمانه قدردانی می کنم و آرزوی توفیق و سربلندی برای این عزیزان را از درگاه خداوند منان خواستارم.

حسن قلندری ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه اظهار داشت: برخی از مسئولین خیلی بیشتر از وظیفه اداری خود همکاری می کنند؛ در المپادهای ورزشی شرکت میکنند و بسیار دانا هستند و نیازهای جامعه را درک می کنند و در راستای برطرف کردن این نیازها تمام تلاش خود را به کار می گیرند.

وی افزود: هفته معلم باید تلنگری به جامعه، خانوادها و مسئولین در جهت اهمیت هر چه بیشتر به فرهنگیان باشد. دستی بیرون از آموزش و پرورش باید فرهنگ عمومی، خصوصا در جامعه، جهت بیشتر نمایان شدن جایگاه معلم ترویج دهد. تا زمانی که آموزش و پرورش را از دوره ابتدایی و اول دبستان شروع نکنیم و انرژی ها را صرف تعلیم و تربیت در دوره ابتدایی نکنیم بازخورد چندانی نخواهد داشت. چرا که هر جامعه ای که می خواهد آینده نگر باشد باید به سراغ آموزش و پرورش برود. تاکید آموزش و پرورش بر روی نشاط دانش آموزان و مدارس می باشد. آموزش و پرورش باید به ساحت جسمی شور و نشاط و شادابی دانش آموزان در مدارس بپردازد زیرا دانش آموزانی که شاداب باشند بهتر می توانند درس بخوانند و پیشرفت کنند و برای درس و آینده خود تصمیم خوبی بگیرند. 

وی اعلام کرد: استان بوشهر تنها استانی بود که با برسی آمار شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سن زیر 18 سال در سال 96 هیچ گونه زندانی مواد مخدر نداشت؛ در کانون فرهنگ اصلاح و تربیت نیز هیچ کس از استان بوشهر وجود نداشت و طبق آمار پذیرش شده در مسابقات 25 هزار دانش آموز در مسابقات شهرستانی، در طول 6 ماه پذیرفته شدند. به همین دلیل استان بوشهر جزء استانهای سبز است.

رییس آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در آیین تجلیل از فعالان حوزه تربیت بدنی گفت: امروز میزبان افرادی در حوزه تربیت بدنی و سلامت از سراسر استان بوشهر هستیم. از همین تریبون از حمایت فرماندار دشستان در هر سه حوزه تربیت بدنی تشکر و قدر دانی می کنم. از حوزه معاونت تربیت بدنی ورزشی حبیب بوستانی و جناب بهبهانی تشکر میکنم.

لواسانی افزود: در سی دوره مسابقات ورزشی در شهرستان 5 هزار دانش آموز در جشنواره فرهنگی ورزشی شرکت کردند. در مسابقات استانی نیز حائز 8 مقام اولی، 10 مقام قهرمانی، و سه مقام سومی شدیم که جای تقدیر و تشکر به مجموعه آموزش و پرورش در حوزه تلاشهای تربیت بدنی دارد. افتخار میزبانی همایش معلمان تربیت بدنی استان را داشتیم که امسال میزبانی مسابقات بسکتبال جدای استان بود‌. و باز هم با حمایت فرماندار دشتستان توانسایم کانون پرورش حرکات اصلاحی را در شهرستان دشتستان ظرف مدت دو سال گذشته استارت بزنیم که محل رجوعی برای همه دانش آموزان است. اجرای طرح مشترک با بهداشت و درمان را داشتیم که در چند مدرسه شکل گرفت و از 1000 دانش آموز در روزهای گذشته در حوزه بهداشت مدارس به عنوان سفیر سلامت تقدیر کردیم.

نظرات بینندگان
فرهاد
|
-
|
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۸
آخه ..هیکل کدوم‌ یک از اینا ورزشکاریه...جمع کنین عمو

 
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر