جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:
فکرشهر: وزیر ورزش و جوانان در آیین افتتاح خوابگاه ورزشکاران در برازجان گفت: امید است بتوانیم پروژه های ورزشی نیمه کاره استان بوشهر را ظرف دو سال آینده به بهره برداری برسانیم تا شاخص های ورزشی این استان از میانگین کشور به سطح بالاتر و بهتری برسد...
کد خبر: ۴۲۹۷۹
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸

فکرشهر ـ اسماء بوستانی: وزیر ورزش و جوانان در آیین افتتاح خوابگاه ورزشکاران در برازجان گفت: امید است بتوانیم پروژه های ورزشی نیمه کاره استان بوشهر را ظرف دو سال آینده به بهره برداری برسانیم تا شاخص های ورزشی این استان از میانگین کشور به سطح بالاتر و بهتری برسد.

به گزارش فکرشهر، مسعود سلطانی فر، صبح پنج شنبه ـ 13 اردیبهشت ماه 97 ـ با بیان اینکه این خوابگاه ورزشی نیاز بخش ورزش استان و شهرستان بود، افزود: امروز در شهرستان تنگستان و شهر برازجان دو پروژه افتتاح کردیم که یکی سالن سرپوشیده بود و این پروژه هم خوابگاه ورزشکاران است و امیداست که بتوانیم علاوه بر امکانات ورزشی، اماکن مناسبی برای اسکان ورزشکاران داشته باشیم چرا که این شهرستان ها مسابقات مختلفی را میزبانی خواهند کرد. 

سلطانی فر افزود: استعدادهای زیادی در رشته های ورزشی مختلف در استان بوشهر وجود دارد و برخی از ورزشکاران در رشته های ورزشی در تیم ملی فعالیت دارند و به نظر من استعدادهای این استان بیشتر از آن چیزی بوده که نمایان شده است.

وی تاکید کرد: امیدواریم که با گسترش اماکن و امکانات ورزشی مورد نیاز ورزشکاران بتوانیم در جهت پیشرفت آنان موثر باشیم. 

وزیر ورزش و جوانان در پایان سخنانش افزود: مسئولین استانی و شهرستانی هماهنگی های خوبی دارند، ما نیز باید از سایر ظرفیت های بخش ورزشی در بقیه دستگاه ها از جمله آموزش و پرورش، دانشگاه ها و نیروهای مسلح مجموعه کارگری که امکانات و استعدادهای خوبی دارند استفاده کنیم؛ برنامه ریزی ما این است که با یک همگرایی از همه ظرفیت های ورزشی استفاده کنیم. 

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهرنیز در این آیین گفت: خوابگاه نیاز رشته های ورزشی بود که بحمداله در دولت تدبیر و امید محقق شد و این خوابگاه ورزشی با مساحت 1200 متر مربع، 19 اتاق، 100 تختخواب و با اعتبار یک میلیارد و پانصد میلیون تومان از اعتبارات استانی ساخته شده است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس نیز اظهار داشت: تمام رشته های ورزشی در سطح استان برگزار می شود و در همه رشته ها ورزشکارانی داریم که باید برای این جوانان ورزشکار سرمایه گذاری و مشکلات آنان را مطرح کرد.

محمدباقر سعادت خطاب به وزیر ورزش و جوانان نیز گفت: از شما مقام محترم تقاضا دارم با تحویل نامه ای که در انتهای مراسم از بنده تحویل خواهید گرفت، پیگیر رفع مشکلات ورزشکاران باشید و این جوانان ورزشکار را به صورت ویژه حمایت کنید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر