جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»:
به گزارش فکرشهر، علیرضا احمدی خرم، هنرمند 36 ساله ای است که فعالیت هنری خود را از سال 72 در سطح مدارس آغاز و مقام های متعددی را کسب کرد و نمایشگاه «شهر من، شهر ما»، دوازدهمین نمایشگاه اوست که  16 اردیبهشت ماه در سالن سازمان تبلیغات اسلامی برازجان افتتاح شد و تا 21 اردیبهشت ماه نیز پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود...
کد خبر: ۴۳۰۵۹
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۲

فکرشهر- اسماء بوستانی: نمایشگاه کاریکاتور «شهر من، شهر ما» با آثاری از هنرمند کارتونیست دشتستانی، افتتاح شد.

علیرضا احمدی خرم در آیین افتتاح این نمایشگاه که دوازدهمین نمایشگاه انفرادی وی است، به فکرشهر گفت: این نمایشگاه شامل 29 اثر کاریکاتور، با محوریت فرهنگ زندگی شهری، رفتارهای ناهنجارانه و فرهنگ ها و رفتارهای غلط ما در زندگی در کنش با فضاهای عمومی شهری است؛همچنین، مسائلی چون فرهنگ ترافیک، مدیریت پسماندها، بازیافت، رفتارهای غلط نسبت به  قوانین راهنمایی و رانندگی، فضای سبز و ... درون مایه آثار این نمایشگاه است.

وی ادامه داد: فکر می کنم در قبال فرهنگ جامعه خودم مفید و موثر هستم و اعتقادم بر این است که ترویج اخلاق و زندگی اخلاقی همراه با تعهد انسانی، توجه به جامعه در مسیر تکامل و نهادینه کردن هنجارها، رسالت یک هنرمند متعهد است و امیدوارم تلاشم در مسیر هنر معطوف به این رسالت باشد.

این هنرمند دشتستانی درباره محوریت این نمایشگاه نیز گفت: تنها و تنها محوریت این نمایشگاه، توجه به رفتارهایی است که هر یک از ما در زندگی گروهی و جمعی خود داریم. شهر سالم، شهر قانونمند است؛ هریک از ما با رعایت اخلاق فردی و توجه به تاثیر فرهنگ در رفتارها، از به هدر رفتن بسیاری از سرمایه ها در مدیریت شهری که عمدتا بر دوش شهرداری ها است جلوگیری می کنیم.

احمدی خرم از همکاری شهرداری برازجان نیز تشکر و قدردانی کرد و افزود: اداره فرهنگی ورزشی شهرداری برازجان، با درک اهمیت موضوع، به فرهنگ سازی در زندگی شهروندان و اشتراک معانی آثار با حوزه کار شهرداری، از برگزاری این نمایشگاه حمایت کرد که جای بسی تقدیر و تشکر دارد چرا که درک اهمیت پرداختن به فرهنگ سازی، انگیزه اصلی این نمایشگاه است. از اداره ارشاد و انجمن هنرهای تجسمی برازجان نیز جهت اهمیت به برپایی این نمایشگاه تشکر می کنم.

به گزارش فکرشهر، علیرضا احمدی خرم، هنرمند 36 ساله ای است که فعالیت هنری خود را از سال 72 در سطح مدارس آغاز و مقام های متعددی را کسب کرد و نمایشگاه «شهر من، شهر ما»، دوازدهمین نمایشگاه اوست که  16 اردیبهشت ماه در سالن سازمان تبلیغات اسلامی برازجان افتتاح شد و تا 21 اردیبهشت ماه نیز پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر