جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده مستعفی ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه‌ی شیراز که به دنبال یک دوره‌ بیماری سخت، شامگاه دوشنبه 17 اردیبهشت در بیمارستان درگذشته بود، امروز تشییع شد...
کد خبر: ۴۳۰۸۱
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳

فکرشهر: آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده مستعفی ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه‌ی شیراز که به دنبال یک دوره‌ بیماری سخت، شامگاه دوشنبه 17 اردیبهشت در بیمارستان درگذشته بود، امروز تشییع شد.

به گزارش فکرشهر، آیت‌الله ایمانی از ماه‌های پایانی سال قبل و به دنبال تشدید بیماری‌ کلیوی‌اش در بیمارستان‌های شیراز و تهران بستری شده بود.

امام جمعه‌ی شیراز، طی هفته‌های اخیر در بیمارستان نمازی شیراز بستری بود شامگاه دوشنبه دعوت حق را لبیک گفت.

آیت‌الله ایمانی، طی هفته‌های گذشته استعفای خود از نمایندگی ولی فقیه در فارس و امام جمعه‌ای شیراز را رسما اعلام کرده بود.

جامعه‌ی روحانیت شیراز با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده مستعفی ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، زمان تشییع پیکر آن عالم درگذشته را صبح چهارشنبه 19 اردیبهشت از محل نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) اعلام کرد و در مراسم تشییع وی، مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و دکتر رئیسی معاون وزیر بهداشت نیز حضور داشتند.

پیکر وی، پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه در شهر قم تشییع و در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به خاک سپرده می شود.

اسدالله ایمانی زادهٔ 1326 بود و از سال 80 تا 87، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در بوشهر بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر