شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۰۹۶
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۴

فکرشهر: رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: اعتبارات زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی استان بوشهر تامین می‌شود.

به گزارش فکرشهر، محمد باقر نوبخت در بازدید از مرکز پزشکی هسته‌ای خلیج فارس بوشهر، بر تسریع در تکمیل پروژه‌های زیرساختی که نقش مهمی در تحقق مطالبات مردم دارد تاکید کرد: در راستای توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در نقاط مختلف کشور تلاش‌های خوبی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در استان بوشهر طرح‌های خوبی تاکنون اجرا شده است گفت: اعتبارات زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی استان بوشهر تامین می‌شود.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه چندین پروژه در دست اجرا است تاکید کرد: امیدواریم  در کوتاه‌ترین  زمان شاهد بهره‌برداری از این طرح‌ها در راستای استفاده مردم باشیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در سفر به بوشهر از پروژه‌های عمرانی ، سازمان مرکزی، دانشکده مهندسی و مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه خلیج فارس بوشهر بازدید کرد.

 رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر در این بازدید از توسعه زیرساخت‌های این دانشگاه خبرداد و بیان کرد: پروژه ساخت سازمان مرکزی دانشگاه خلیج فارس بوشهر در حال حاضر دارای 78 درصد پیشرفت فیزیکی است.

عبدالمجید مصلح با بیان اینکه برای تکمیل این پروژه سه میلیارد تومان اعتبار نیاز است  گفت: در بودجه امسال اعتباری برای تکمیل آن در نظر گرفته نشده است.

وی، با اشاره به فعالیت‌های مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه خلیج فارس بوشهر، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون تیم دانشجویی در این مرکز مستقر شده است و فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد.

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر با اشاره به پیشرفت 81 درصدی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه خلیج فارس بوشهر افزود: تکمیل این پروژه نیازمند 12 میلیارد تومان اعتبار است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر