جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۳۰۶
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۵

فکرشهر: عضو شورای شهر بوشهر خواستار باز پس‌گیری شکایت شهرداری از مطالبه‌گران و منتقدان شد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، ابوذر دهدار صبح شنبه در نشست شورای شهر بوشهر با تاکید بر توجه به مطالبات و خواسته‌های شهروندان اظهار داشت: هدف از تشکیل شورای شهر رسیدگی به مشکلات شهروندان و تحقق مطالبات آنان و افزایش رفاه و خدمات شهری است.

وی با بیان اینکه باید به نقدهای شهروندان توجه ویژه شوددر پاسخ به درخواست دو عضو شورا برای بازپس‌گیری شکایت شهرداری از مطالبه‌گران و فعالان اجتماعی تصریح کرد: اعضای شورا نمی‌توانند به صورت قانونی از شهرداری خواستار بازپس‌گیری شکایت خود شود اما توصیه می‌شود در مقابل نقدهای منتقدان و رسانه‌ها سعه صدر داشته باشند.

رئیس شورای شهر بوشهر با تاکید بر استقبال از نقدهای شهروندان و فعالان اجتماعی خاطر نشان کرد:در جلسات روزهای یکشنبه شورای شهر بوشهر که شهروندان حضور دارند در ارائه نقدها و پیشنهادات باید آستانه تحمل اعضای شورا افزایش یابد و به خواسته‌ها و مطالبات شهروندان توجه شود.

دهدار بیان کرد: از شهرداری  بوشهر در خواست می‌شود شکایتی از مطالبه‌گران و منقدان نداشته باشند و اگرهم  مدیری انتقاد داشت می‌تواند خود شخصا اقدام کند و از طریق شهرداری هیچگونه شکایتی صورت نگیرد و مدیران و کارکنان زحمتکش شهرداری که شاهد تلاش‌های شبانه روزی آنها هستیم انتظار می‌رود سعه صدر بیشتری داشته باشند.

عضو شورای شهر بوشهر نیز خواستار باز پس‌گیری شکایت شهرداری از مطالبه‌گران و منتقدان شد.

ندا عبدالله‌زاده با بیان اینکه باید قدرت  انتقادپذیری اعضای شورای شهر افزایش یابد افزود:در جلسات علنی شورای شهر در روزهای یکشنبه  میزبان شهروندان هستیم و آنها انتقاداتی دارند که باید با روی باز از آنها پذیرایی شود.

وی با اشاره به اینکه در جایگاه نمایندگی مردم در شورا باید به شهروندان و منتتقدان  اجازه  بدهیم صحبت‌های خود را مطرح کنند تاکید کرد: باید سعه صدر خود را تا حدی بالا ببریم که بتوانیم  نقدها و سوء تفاهم‌ها  را تحمل و بر طرف کنیم.

عبدالله‌زاده با انتقاد از شکایت شهرداری از مطالبه‌گران و منتقدان گفت: درخواست می‌شود شهرداری با دعوت از منتقدان در یک فضای تعاملی  این سوء تفاهمات برطرف کند و نباید کار به مراجع قضایی کشیده شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر