جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۵۰۱
يکشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۹

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: پلیس موفق شد پدر و پسرانی که مظنون به قتل فردی در یکی از روستاهای شهرستان دشتستان هستند را دستگیر کند.

به گزارش فکرشهر از پلیس، خلیل واعظی در گفت‌وگو با خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: پلیس موفق شد پدر و پسرانی که مظنون به قتل فردی در یکی از روستاهای شهرستان دشتستان هستند را دستگیر کند.

 وی افزود: زمستان سال گذشته، پلیس در جریان یک فقره قتل در روستای طلحه بخش بوشکان شهرستان دشتستان قرار گرفت که طی آن فردی در مقابل درب منزلش توسط افرادی ناشناس به قتل رسیده و از صحنه جرم متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: پس از بررسی‌های میدانی پلیس، مشخص شد که ضاربین که سه نفر بودند پس از استفاده از تاریکی شب در حالی که یدر یک دستگاه خودرو پراید، منتظر آمدن مقتول به منزلش بودند به وسیله یک اسلحه کلاشینکف، به سمت این فرد تیراندازی کرده‌اند.

واعظی بیان کرد: پلیس در جریان بررسی این پرونده، متوجه اختلافاتی شد که این قتل را رقم زده و با تمرکز بر یک پدر و دو فرزندش، آنها را با داشتن ادله مناسب به عنوان مظنونین این قتل دستگیر کرد.

وی بیان کرد: فرد متهم به قتل با پذیرش قتل انجام شده مدعی شد که به دلیل اختلافات قبلی به همراه دو فرزندش در کمین مقتول قرار گرفته و دری یک فرصت مناسب اقدام به قتل کرده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر یادآور شد: از این متهمان، چهار قبضه اسلحه جنگی کشف شده که یکی از این اسلحه‌ها در منزل مقتول و سه قبضه دیگر در منطقه کوهستانی اطراف روستای دهرودمخفی شده بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر