جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان خبر داد:
کد خبر: ۴۳۵۹۸
پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۷

فکرشهر: رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان گفت: با برنامه ریزی های لازم هنرمندان تحت پوشش این اداره در جشنواره فرهنگی و هنری وادبی  پیمان شرکت خواهند کرد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شاهین نجفی در دیدار با رئیس جمعیت هلال احمر تنگستان افزود: مشارکت هنرمندان تنگستانی در جشنواره سراسری فرهنگی هنری وادبی  پیمان، نشان از تعاملات بین این اداره و جمعیت هلال احمر تنگستان دارد.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور و خدمت در تنگستان تصریح کرد: تنگستان از دیرباز مهد علم و ادب و فرهنگ و هنر بوده و امیدواریم همه مدیران دستگاه های اجرایی امیرنژاد ـ رئیس جمعیت هلال احمر ـ را الگوی فعالیت مشترک فرهنگی و هنری قرار داده و همه دست در دست هم با تعامل در پیشبرد اهداف، به سوی جامعه آرمانی حرکت کنیم.

نجفی با اشاره به نیاز خلق آثار هنری مرتبط با آسیب های اجتماعی، عنوان نمود: اگر همه اقشار جامعه احساس مسوولیت نمایند، درمواقع بروز حوادث، بحران ها و آسیب های اجتماعی خسارات مادی و معنوی کاهش می یابد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان در پایان گفت: امیدواریم این رویه بین سایرادارات نیز رایج شده و تعاملات به صورت متقابل انجام پذیرد تا شاهد پیشرفت و تعالی شهرستان واهداف بلندنظام جمهوری اسلامی ایران باشیم.

ریییس جمعیت هلال احمر تنگستان نیز در این نشست، ابراز کرد: جامعه بزرگ هنرمندان  با حرکتهای فرهنگی و هنری می تواند سهمی بزرگ در کاهش آسیبهای اجتماعی بردارد .

امیرنژاد افزود: باتوجه به دغدغه های مشترک میان هلال احمر که اصول چهارگانه اش خدمت و یاری رساندن به تمام رده های جامعه است و همچنین خواست و همت مدیریت هلال احمر تنگستان برای کاهش آسیب های اجتماعی و تعامل با دستگاههای متولی فرهنگی  و طیف بزرگی از هنرمندان که عضو سازمان جوانان هلال احمر تنگستان هستند و همچنین فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی اصلی فرهنگ و هنر جامعه ، امیدواریم گام های بزرگ و در حد نام تنگستان برداریم.

وی در پایان توضیحاتی را در مورد جشنواره فرهنگی و هنری ادبی پیمان ارائه داده و ابراز امیدواری نمود که هنرمندان رشته های مربوطه در این جشنواره حضوری موفقیت آمیز داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر