جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در نشست شورای شهر وحدتیه با فرماندار دشتستان مقرر شد:
فکرشهر: شورای شهر وحدتیه از افتتاح و بهره برداری از مخزن ذخیره آب شرب این شهر با ظرفیت ۵۰۰۰ مترمکعب تا 2 ماه آینده خبر داده است...
کد خبر: ۴۳۶۲۰
پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۱

فکرشهر: شورای شهر وحدتیه از افتتاح و بهره برداری از مخزن ذخیره آب شرب این شهر با ظرفیت ۵۰۰۰ مترمکعب تا 2 ماه آینده خبر داده است.

به گزارش فکرشهر و این طور که روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه نوشته، در راستای پیگیری، بررسی و رفع مشکلات و نواقصات شبکه آب آشامیدنی شهر وحدتیه و جلب رضایتمندی عمومی شهروندان، با حضور بخشدار سعدآباد و رییس و اعضای شورای اسلامی وحدتیه، جلسه ای با حضور فرماندار دشتستان برگزار شده و در این جلسه، پس از بحث و بررسی های کارشناسی در جهت رفع مشکلات موجود و تحقق تکریم و جلب رضایتمندی شهروندان دو راهکار در نظر شده است.

بر اساس این خبر، تخصیص اعتباری به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان جهت تکمیل و بهره برداری از مخزن ذخیره آب شهر وحدتیه تا  ۲ ماه دیگر و استفاده، استحصال و بهره برداری از آب و ظرفیت ۲ حلقه چاه آب موجود در شهر که دارای آب قابل شرب هستند جهت تزریق به شبکه آب آشامیدنی شهر در راستای مقابله با قطعی آب و همچنین پیشگیری از بروز بحران و رفع نگرانی شهروندان، دو تصمیم اخذ شده در این نشست بوده است.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر