شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۷۴۵
پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۲

فکرشهر: طبق اعلام و ادعای یک رسانه، آبی که قرار است در مخازن و کانکس‌های توزیع آب آشامیدنی سالم که در شهر جم نصب شده و به زودی در روستاها نیز نصب می‌شود ریخته می‌شود از آب استحمام و غیرشرب شهرک‌نشینان شهر جم است که با یک کلرزنی در این مخازن به مردم فروخته خواهد شد!

به گزارش فکرشهر، موضوع آلودگی آب شهرستان جم در ماه مبارک رمضان بسیاری از اهالی شهرستان جم را نگران کرده و مردم از مسئوولان می‌خواهند که شفاف و صادقانه با آنها در این خصوص صحبت کنند.

خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان جم، در هفته‌های گذشته در گفت‌وگو با مدیر آبفار جم پرده از سرطان‌زا بودن آب این شهرستان برداشت اما این موضوع که با حمایت اکثر شوراهای این شهرستان همراه بود و به آلوده‌بودن آب جم تاکید داشتند خیلی سریع توسط مسئوولان تکذیب شد.

اخیرا مخازن توزیع آب آشامیدنی سالم در شهر جم نصب شده که به گفته مسئوولان برای مدیریت احتمالی بحران کم‌آبی در تابستان پیش‌رو است و ربطی به آلودگی ندارد.

اما بعد از گزارش خبرگزاری فارس و سکوت شبکه بهداشت و درمان جم مردم همچنان نگران وضعیت آب شرب این شهرستان هستند.

با وجود این که شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم در خصوص گزارش خبرگزاری فارس در هفته‌های گذشته سکوت اختیار کرده بود اما رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر آلودگی آب جم را در گفت وگو با رسانه‌های استان بوشهر تایید کرده است.

امروز یکی از رسانه‌های پر مخاطب شهرستان جم در گزارشی به نقل از یک منبع آگاه، خبر از سالم‌نبودن آب مخازنی که اخیرا در سطح شهر جم به عنوان مخازن توزیع آب آشامیدنی سالم نصب شده داده است که مسئوولان شهرستان جم در این باره نیز سکوت اختیار کرده‌اند!

طبق اعلام و ادعای این رسانه، آبی که قرار است در مخازن و کانکس‌های توزیع آب آشامیدنی سالم که در شهر جم نصب شده و به زودی در روستاها نیز نصب می‌شود ریخته می‌شود از آب استحمام و غیرشرب شهرک‌نشینان شهر جم است که با یک کلرزنی در این مخازن به مردم فروخته خواهد شد!

با توجه به سکوت عجیب مسئوولان در هفته‌های گذشته در خصوص موضوع آب شهرستان جم، به نظر می‌رسد آب جم احتمالا مشکلاتی دارد که مسئوولان تا این لحظه برای با خبرکردن مردم اقدامی نکرده‌اند.

مدیر آبفار روستایی جم پیش از این اعلام کرده بود که شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم در خصوص آلودگی آب جم ایراداتی را گرفته است.

باید دید که موضوع آب شهرستان جم چگونه است و آیا مسئولان در خصوص کانکس‌های توزیع آب آشامیدنی با این شرایطی که یکی از رسانه‌های جم ادعا کرد، سکوت می‌کنند؟

کم کاری مسئوولان برای حفظ سمت در قبال به خطر انداختن سلامت مردم قابل قبول نیست و امیدواریم اگر آب جم مشکلی دارد مسئوولان و مدیران با شجاعت و صراحت، صادقانه با مردم سخن بگویند و تدابیری را برای حل آن اتخاذ کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر