جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۷۶۱
پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۰

فکرشهر: نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه شهرها و روستاهای چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر را با جدیت دنبال کرده‌ایم که بسته ۶۰۰ میلیارد تومانی نفت بخشی از این مهم است.

به گزارش فکرشهر از فارس، سکینه الماسی در نشست با شهردار و اعضای شورای شهر انارستان اظهار داشت: توسعه شهرها و روستاهای چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر را با جدیت دنبال کرده‌ایم که بسته ۶۰۰ میلیارد تومانی نفت بخشی از این مهم است.

وی بیان کرد: علاوه بر قانون برنامه ششم توسعه که تصویب آن کفه اشتغال را به سمت مردم جنوب استان سنگین‌تر کرد، رصد وضعیت اشتغال در شرکت‌های نفت و گاز و پتروشیمی و پیگیری افزایش سهم جوانان استان به خصوص شهرستان‌های جنوبی در دستور کار قرار گرفت و موفقیت‌هایی هم حاصل شد.

نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: رایزنی‌هایی برای اجرای پروژه راه شرکت فجر جم به انارستان به صورت ۵۰-۵۰ از طریق نفت فلات مرکزی و وزارت راه انجام شده که امیدواریم تحقق یابد.

الماسی بیان کرد: طبق وعده مسئولان استانی در هفته‌های آتی، تامین اعتبار لازم برای شروع پروژه مرکز جامع سلامت انارستان انجام می‌شود تا یکی از خواسته‌های مردم انارستان محقق شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر