شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۷۹۱
شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶

فکرشهر: معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حقیقت روز قدس دفاع از انسانیت و کرامت انسانی است که با گذشت 39 سال از اعلام چنین روزی از سوی امام راحل، آزادی قدس به آرمان جهانی عدالت خواهان جهان تبدیل شده است.

به گزارش فکرشهر از صدا و سیما، سردار یدالله جوانی در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در مصلی جمعه بوشهر بیان کرد: روز قدس نماد دیپلماسی ایران در میان ملت‌های مسلمان و غیرمسلمان است و مهمترین عامل برای وحدت اسلام است.

وی به ظلم تاریخی 70 ساله در سرزمین فلسطین اشاره کرد و افزود: در طول این سال‌ها ستم‌ها،  توطئه‌ها و دسیسه‌های زیادی بر مردم فلسیطین وارد شده که حماسه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس اعلام انزجاری بر این ظلم است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران اضافه کرد: کسانی که امروز خود را مدافع صلح امنیت و حقوق بشر می‌دانند صدای گلوله و فریادهای مردم مظلوم فلسطین را نمی‌شنوند، سرزمینی که نزدیک به 6 میلیون آواره دارد.

وی دلیل اصلی آوارگی این مردم را سکوت برخی از کشورهای مسلمان دانست که در مسیر سازش با ظالم قرار گرفته‌اند.

سردار جوانی تصریح کرد: درک درست و شناخت عمیق انقلاب اسلامی از این غده سرطانی موجب شد تا اسرائیل روز به روز ضعیف‌تر شود.

وی هدف اسرائیل را از تصرف فلسطین ایجاد اختلاف و مانعی برای وحدت مسلمانان عنوان کرد که بتوانند در ساختارهای جهان اسلام نفوذ کنند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران همچنین اضافه کرد: تمامی روسای جمهور ایالات متحده آمریکا و مقامات اروپایی با صراحت از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند اما وقتی ملت ما و رهبرمان موضوع حمایت از ملت فلسطین را مطرح می‌کنند ما را متهم به حمایت از تروریسم می‌کنند.

وی گفت: در این 40 سال پیروزی انقلاب اسلامی آمریکایی‌ها و غربی‌ها با تمام توان خود به ملت ایران فشار آوردند تا بتوانند به اهداف خود برسند اما مردم ما، همیشه در صحنه دفاع از ارزش‌های امام و انقلاب حضور دارند.

سردار جوانی، انقلاب اسلامی ایران را امید تمامی عدالت خواهان عنوان کرد و افزود: این امید و شور و نشاط انقلابی از برکات 40 سال مقاومت و ایستادگی ملت ایران است.

وی تاکید کرد: دشمن تصور می‌کند با فشارهای اقتصادی و سیاسی می تواند ملت ایران را ناامید کند اما نه آمریکا نه رژیم صهیونیستی و نه هیچ قدرت دیگری توان مقابله با ایران را ندارند و امروز ملت ایران در نقطه برخورداری از توان بازدارندگی قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر