شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
هواشناسی اعلام کرد:
فکرشهر: در حالی که دمای هوا در استان بوشهر و به خصوص دشتستان بیداد می کند و حتی به دمای 52 درجه سانتیگراد در برازجان و 51 درجه در دیلم هم رسیده، هواشناسی اعلام کرده که این میزان دما در استان ادامه دارد و گرد و خاک هم به این وضعیت اضافه خواهد شد...
کد خبر: ۴۳۸۰۰
شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۰

فکرشهر: در حالی که دمای هوا در استان بوشهر و به خصوص دشتستان بیداد می کند و حتی به دمای 52 درجه سانتیگراد در برازجان و 51 درجه در دیلم هم رسیده، هواشناسی اعلام کرده که این میزان دما در استان ادامه دارد و گرد و خاک هم به این وضعیت اضافه خواهد شد.

به گزارش فکرشهر، مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با تایید دمای 52 درجه برای برازجان و دمای 51 درجه برای دیلم به ایرنا گفته که دمای هوا در جم و اهرم نیز به 47 و 44 درجه سانتیگراد رسیده و سایر شهرهای استان نیز دمای فراتر از 40 درجه را تجربه کرده اند.

وی گفته که بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده افزایش دما و سرعت وزش باد است.

هواشناسی استان بوشهر نیز در هشداری اعلام کرده که «با توجه به افزایش ناپایداری‌های جوی و وزش باد شدید و ایجاد گرد و خاک در استان خوزستان، پیش بینی می‌شود در ساعات آینده گرد و خاک ایجاد شده در خوزستان با پیشروی در مسیر جریان باد به شمال خلیج فارس و سواحل شمالی و مرکزی استان بوشهر نفوذ یابد».

بر این اساس، در زمینه کاهش دید افقی و کیفیت هوا نیز هشدار داده شده است.

به گزارش فکرشهر، همه این ها در حالی است که بسیاری از نقاط استان، با بحران آب نیز در این ماه رمضان، روبرو هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر