جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»/ در نخستین نشست هم اندیشی بخشدار ارم با دهیاران؛
فکرشهر: در پایان این نشست، با رأی مستقیم دهیاران، محمد ایلان کشکولی (دهیار خیرک) به عنوان نماینده دهیاران بخش ارم و ابوالقاسم حسنی (دهیار رودفاریاب) به عنوان دبیر نشست های هم اندیشی دهیاران بخش انتخاب شدند...
کد خبر: ۴۳۸۱۸
يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۰

فکرشهر: نخستین نشست هم اندیشی بخشدار ارم با دهیاران این بخش برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، در این نشست که در کتابخانه شهید نیکنام تنگ ارم برگزار می شد، محمدمهدی مشایخی، هدف از برگزاری این نشست را بهره گیری از دیدگاه ها و نظرات دهیاران در بررسی و رفع مسائل و مشکلات، برنامه ریزی و هماهنگی امور مرتبط با دهیاری ها عنوان کرد.

بخشدار ارم در این نشست، نقش روستاها در توسعه ملی و اهمیت روستاها در تحقق اقتصاد مقاومتی را بی بدیل دانست و افزود: باید از همه ظرفیت های موجود در سطح روستا برای ایجاد مشاغل پایدار بهره بگیریم و در صورت وجود موانع با همفکری و هم اندیشی نسبت به حل آن ها اقدام شود.

نماینده عالی دولت در بخش ارم در بخش دیگری از سخنان خود به نقش تعاونی دهیاران در توانمندسازی دهیاری های بخش اشاره کرد و از همه اعضا به ویژه هیئت مدیره تعاونی دهیاران خواست نسبت به چالش ها و مشکلات این تعاونی اقدام و با فعال سازی آن، زمینه را برای بهره گیری بخش ارم از این ظرفیت فراهم سازند.

در پایان این نشست، با رأی مستقیم دهیاران، محمد ایلان کشکولی (دهیار خیرک) به عنوان نماینده دهیاران بخش ارم و ابوالقاسم حسنی (دهیار رودفاریاب) به عنوان دبیر نشست های هم اندیشی دهیاران بخش انتخاب شدند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر