جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۹۰۰
سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۵

فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به افزایش رتبه قبولی دانش‌آموزان در کنکور گفت: امسال یک‌هزار و ۵۴۶ دانش‌آموز بوشهری در کنکور شرکت می‌کنند که ۹۲۷ دانش‌آموز آن دختر است.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، ناصر کرمی در همایش روز کنکور در کانون امام خمینی (ره) بوشهر از آمادگی دانش‌آموزان برای شرکت در کنکور خبردادو اظهار داشت: برای حضور دانش آموزان در کنکور سراسری، آموزش و پرورش استان برنامه‌هایی اجراء کرده که مدیران شهرستان‌ها و مناطق همکاری مضاعفی داشته‌اند.

کرمی، یکی از میزان‌های توسعه یافتگی را تولید دانش دانست و تصریح کرد: امروزه در تمام دنیا منابع انسانی توانمند و تولیدگر معیار توسعه یافتگی است و این تولید همراه با دانش و مهارت است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطر نشان کرد: اگر دانش آموزان در یک سطح علمی مناسب قرار بگیرند بی شک آینده‌ای مفید برای استان و کشور رقم می‌زنند.

وی با بیان اینکه سعی دانش‌آموزان ورود به دانشگاه های معتبر کشور است گفت: هر فعالیت با برنامه، خروجی در خوری دارد که با برنامه ریزی و مدیریت زمان ثمره بیشتری شامل حال دانش آموزان می‌شود.

کرمی، خانواده‌ها را در همه زمینه‌ها یاور آموزش و پرورش دانست و با قدردانی از آنها افزود: بدون تردید چشم همه مسئولان به همراهی خانواده‌هاست تا فردایی بهتر برای کشور رقم بخورد.

وی از موفقیت سالیان اخیر آموزش و پرورش استان در ارتقا رتبه کنکور خبرداد و بیان کرد: افزایش یک نمره معدل کتبی با همکاری استانداری، شوراها، دهیاری‌ها و شهرداری‌ها محقق شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: این همایش با همکاری دانشگاه پیام نور و مدیریت آموزش پرورش شهرستان بوشهر ویژه شرکت کنندگان کنکور سراسری برگزار شده است.

کرمی با اشاره به  شرکت کنندگان  دانش‌آموزان شهرستان بوشهر در کنکور امسال خاطر نشان کرد: امسال یک‌هزار و 546 دانش‌آموز بوشهری در کنکور شرکت می‌کتد که 927 دانش آموز آن دختر است.

رئیس مرکز دانشگاه پیام نور شهرستان بوشهر نیز اظهار داشت: دانشگاه پیام با برگزاری این همایش سعی دارد تفاوت بین عملکرد و توانمندی دانش آموزان را کاهش دهد.

فاطمه کرم‌پور بیان کرد: امیدواریم این همایش با همکاری آموزش و پرورش در سطح استان گسترش پیدا کند و این دانشگاه گامی برای رشد اجتماعی برداشته باشد.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی دانش آموزان در مدارس استرس و دلهره قبل از کنکور است گفت: در این همایش دانش آموزان شیوه‌های درس خواندن، راه‌های موفقیت و روش‌های مقابله با استرس را فرا می‌گیرند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر