جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: باند سه نفره سارقان مسلحی كه محموله خودروها را در جاده ریگ - بوشهر به سرقت مي‌بردند شناسايی و دستگير شدند...
کد خبر: ۴۳۹۹۷
جمعه ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۲۵

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: باند سه نفره سارقان مسلحی كه محموله خودروها را در جاده ریگ - بوشهر به سرقت مي‌بردند شناسايی و دستگير شدند.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سردار خليل واعظی بیان کرد: در پي دريافت گزارش سرقت مسلحانه محموله يك دستگاه خودرو در جاده ریگ – بوشهر، تيمی از كاراگاهان پليس آگاهی مامور شناسايی و دستگيری اين سارقان شدند.

وی افزود: سارقان که در سرقت از خودروهای مختلف استفاده می‌کردند با استفاده از تاریکی شب طعمه‌های خود را شناسایی و در موقعیت مناسب به سمت خودرو تیراندازی و آن را متوقف می‌کردند.

 فرمانده انتظامي استان افزود: تحقيقات ميداني، اقدامات پليسي و اطلاعاتي منجر به شناسايي هويت سه نفر مظنون شد که در مکان‌های مختلف پنهان شده بودند.

وی ادامه داد: مخفيگاه اين افراد كه يك نفر بومي استان و دو نفر غير بومي بودند در سه شهر مختلف شناسايي و در عملیاتی همزمان در استان‌های فارس و بوشهر دستگیر شدند.

سردار واعظی اضافه کرد: در بازرسي از مخفیگاه دستگيرشدگان مقدار زيادي اموال مسروقه مانند پارچه، کیف و کفش به ارزش160ميليون تومان به همراه قطعات اوراق شده يك قبضه اسلحه كلاشينكف كشف و سه دستگاه خودرو مورد استفاده در سرقت‌ها توقيف شد.

وی عنوان کرد: سارقان دستگير شده تاكنون به سه فقره سرقت مسلحانه محموله خودروها در جاده ریگ - بوشهر اعتراف كرده‌اند كه در هر سه مورد مالباختگان شناسايي و اموال مسروقه تحويل آنان شده است.

سردار واعظی سرعت عمل در اطلاع‌رساني موارد ناامني به پليس را مورد تاكيد قرار داد و افزود: در اين پرونده مالباختگان بنا به ملاحظاتي كه داشتند به موقع با پليس تماس نمي‌گرفتند و اين براي سارقان حاشيه امن ايجاد كرده بود.

سركرده اين باند داراي 5فقره سابقه كيفري از جمله سرقت مسلحانه و قتل است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر