جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۴۱۱۴
پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۴

فکرشهر: معاون استاندار بوشهر با تاکید بر حمایت اجتماعی از بهبود یافتگان مواد مخدر گفت: حمایت، فراهم شدن اشتغال و تامین مطالبات بهبود یافتگان مواد مخدر مورد توجه قرار دارد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، مجید خورشیدی در نشست ستاد هماهنگی برنامه‌های هفته مبارزه با مواد مخدر با گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: هر ساله برنامه ویژه‌ای به مناسبت 5 تیر روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در استان‌ها در راستای افزایش آگاهی و هوشیاری مردم در زمینه تبعات مواد مخدر برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر نقش مهم پیشگیری بر کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: بخش عمده‌ای از آسیب‌های اجتماعی ناشی از مصرف مواد مخدر است که افزایش آگاهی مردم در این زمینه اثر بخش است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر برگزاری برنامه فرهنگی، هنری، نمایشگاه، طراحی و اجرای ویژه برنامه هفته مبارزه با مواد مخدر را مورد تاکید قرار داد و گفت:در این هفته برنامه ویژه بهبودیافتگان مواد مخدر از طریق صدا و سیمای بوشهر تهیه، تدوین و پخش می‌شود.

وی، فعالیت سمن‌ها را در عرصه برنامه‌های گوناگون جامعه اثر بخش دانست و با تاکید بر مشارکت بیشتر آنان در  حوزه مبارزه با مواد مخدر گفت: برنامه‌های هفته مبارزه با مواد مخدر با همکاری سازمان‌های مردم نهاد برگزار می‌شود.

خورشیدی از تامین بخشی از هزینه ترک مواد مخدر خبرداد و افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده معتادانی که قصد ترک اعتیاد از طریق کمپ‌های ترک اعتیاد دارند بخشی از هزینه‌های آن ستاد مبارزه با مواد مخدر تامین می‌کند.

معاون استاندار بوشهر، جمع‌آوری معتادان متجاهر را یک ضرورت دانست و  تصریح کرد: معتادان متجاهر  ضربات و ضررهای جبران ناپذیری به جامعه وارد می‌کنند که جمع‌آوری آنان باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی با تاکید بر حمایت اجتماعی از بهبود یافتگان مواد مخدر گفت: حمایت، فراهم شدن اشتغال و تامین مطالبات بهبود یافتگان مواد مخدر مورد توجه قرار دارد که در این راستا حمایت اجتماعی از بهبود یافتگان مواد مخدر باید سرلوحه کار قرار بگیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر