جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از کشته شدن یک نفر بر اثر درگیری شماری از افراد یک روستا در این شهرستان خبر داد...
کد خبر: ۴۴۹۲۱
جمعه ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۰

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از کشته شدن یک نفر بر اثر درگیری شماری از افراد یک روستا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، سرهنگ «محمد عبادی‌نژاد» گفت: مأموران انتظامی شهرستان کازرون برای اجرای حکم قضائی مبنی بر جمع‌آوری پمپ‌های غیر مجاز آب، به یکی از روستاهای مربوطه در حوزه پاسگاه انتظامی «کمارج» اعزام شدند اما حین اجرای حکم تعدادی از افراد روستا با مأموران درگیر می‌شوند.

وی ادامه داد: شماری از افراد روستای یاد شده نسبت به اجرای حکم معترض شده و ضمن تمرد و تعدی نسبت به مأموران، اقدام به سنگ‌اندازی به سمت آنان و ایجاد درگیری کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون افزود: در این خصوص مأموران انتظامی پس از اخطارهای فراوان مبنی بر متفرق شدن جمعیت، اقدام به تیراندازی هوایی با سلاح ساچمه‌زنی کردند که در این میان یک نفر از معترضان از ناحیه گردن مجروح و به بیمارستان منتقل شد اما متأسفانه در بیمارستان فوت کرد.

عبادی‌نژاد با بیان این‌که در این درگیری شماری از مأموران انتظامی نیز از ناحیه دست و چشم به‌علت سنگ‌اندازی افراد مجروح شدند، افزود: نیروی انتظامی مجری قانون است و بر اساس وظایف ذاتی خود در راستای اجرای حکم قضائی در مواجهه با مخلان نظم و امنیت عمل می‌کند.

به گزارش فکرشهر، استفاده کازرونی ها از پمپ های فشار قوی در مسیر آبرسانی به برازجان، باعث شده میزان آب ورودی به این شهر به شدت کاهش یابد به نحوی که برخی محلات مختلف برازجان، ده ها روز است که آب ندارند و البته نماینده مردم دشتستان در مجلس نیز در این باره به «فکرشهر» گفته بود که عامل اصلی برخی کشاورزان منطقه کازرون هستند که با پمپ های قوی، مانع رسیدن آب به دشتستان شده و با وجود داشتن حکم قضایی به این مساله رسیدگی نمی شود. وی این را هم گفته بود که موارد را به وزیر اطلاعات و وزیر نیرو منتقل کرده و به مسوولان استان فارس نیز گفته که اگر کوچک ترین مشکلی در برازجان ایجاد شد، باید در شورای امنیت ملی پاسخگو باشند.

به گزارش فکرشهر، مردم برازجان نیز روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه در اعتراض به بی آبی، در میدان اصلی شهر تجمع اعتراضی برگزار کرده و حل بحران آب را خواستار شدند که در این زمینه قول هایی از سوی مسوولان داده شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر