جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۰۵۷
دوشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: دو باند توزیع مواد مخدر در دشتستان متلاشی شد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ سید جواد رضوی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مبارزه و مقابله با مواد مخدر طرح‌های مختلف و متنوعی را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای مقابله با مواد مخدر خاطرنشان کرد: با اجرای طرح‌های عملیاتی و اطلاعاتی مختلف شاهد افزایش میزان کشفیات مواد مخدر و مقابله با عوامل تهیه، توزیع وفروش مواد مخدر هستیم.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از اجرای طرح مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر خبر داد و بیان کرد: همکاری مردم در اجرای این طرح‌ها بسیار مهم است و نتایج خوبی را در پی دارد.

وی افزود: در راستای برخورد قاطع با عوامل تهیه، توزیع وفروش مواد مخدر پس از هماهنگی با مقام قضائی، اقدامات اطلاعاتی و پلیسی با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر و مشارکت کلانتر ی ها و پاسگاه های تابعه برای شناسائی و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر آغاز شد.

سرهنگ رضوی عنوان کرد: در نتیجه اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی دو باند توزیع مواد مخدر صنعتی در سطح شهرستان متلاشی و شش نفر متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی دشتستان از همکاری شهروندان با پلیس در اجرای این طرح تقدیر کرد، همچنین برخورد پلیس دشتستان با سوداگران مرگ رضایت‌مندی عموم مردم را به دنبال داشته است.

وی در ادامه بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر