شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
امام جمعه موقت عسلویه:
فکرشهر: امام جمعه موقت عسلویه با اشاره به مشکل آب و برق در این شهرستان، گفت: شهرهای دیگر اگر برق یا آب ندارند می توانند بیرون بروند، آنجاها دیگر این آلایندگی را ندارند اما اینجا اگر برق می رود جهنم است...
کد خبر: ۴۵۲۲۷
جمعه ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۴

فکرشهر: امام جمعه موقت عسلویه با اشاره به مشکل آب و برق در این شهرستان، گفت: شهرهای دیگر اگر برق یا آب ندارند می توانند بیرون بروند، آنجاها دیگر این آلایندگی را ندارند اما اینجا اگر برق می رود جهنم است.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام مصطفی بدری در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه سلامت مردم به صورت جدی در معرض تهدید است، تصریح کرد: مشکل آب بارها توسط خطبای جمعه از این تریبون گفته شده اما رسیدگی نشده است. 

وی با انتقاد از وضعیت آب و برق و آلایندگی‌ها در این شهرستان گفت: از وزیر نفت، استاندار و نماینده مجلس می پرسم آیا شما حاضرید یک هفته خانواده خود را بیاورید اینجا زندگی کنند؟

امام جمعه عسلویه اظهار داشت: این شهرستان همه امراض و گرفتاری‌ها دارد، بچه های کم سن و سال به بیماری صعب العلاج گرفتار شدند.

به نوشته فارس، امام جمعه آبدان نیز با اشاره به سالروز تولد امام رضا ( ع) در هفته جاری، اضافه کرد: این امام بزرگوار در زندگی سیاسی خود با مسیرهایی که جلوی شیعیان قرار داد، توانست شیعه خود را حفظ کند.

حجت‌الاسلام محمد حمیدی‌نژاد همچنین به سالروز تصویت قانون کاپیتولاسیون اشاره کرد و بیان داشت: برخی امضاهایی که این دولت انجام می دهد ما را یاد همان قانون می اندازد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر