شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۵۳۳
يکشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از انهدام یک باند سرقت خانوادگی، دستگیری سه نفر و کشف پنج فقره سرقت خبر داد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ رهام رضایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلاش‌های گسترده‌ای به منظور مبارزه با سرقت در شهرستان کنگان صورت گرفته است و در این راستا باند سرقت خانوادگی در کنگان متلاشی شد.

وی افزود: به دنبال تماس یکی از شهروندان با پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد کیف قاپ زنی سریعا واحد گشت کلانتری ۱۱ حسین آباد در محل حاضر شدند و با بررسی دقیق و تحقیقات در محل مشخصات موتورسیکلت و راکبین اخذ که با استعلام از سیستم جامع مشخص می‌شود موتورسیکلت دارای سابقه سرقت در یکی از استان های همجوار است.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: تیمی متشکل از پلیس آگاهی و افسران مجرب انتظامی شهرستان اقدامات گسترده‌ای را در راستای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان سرقت ها آغاز کردند.

وی افزود: با تحقیقات گسترده مشخص شد فردی که از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار است با تشکیل باندی خانوادگی سه نفره در ارتکاب اینگونه سرقت‌ها نقش دارد که در نهایت با تلاش شبانه روزی، پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات منسجم و ضربتی ۳ نفر از آنها را دستگیر کردند.

سرهنگ رضایی خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های بعمل آمده به پنج فقره سرقت شامل ۴ فقره کیف قاپی، یک فقره سرقت موتورسیکلت اقرار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: در بازرسی از منزل متهمان ۱۱۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و ۵.۷ گرم هروئین کشف شد.

سرهنگ رضایی افزود: محل های سرقت بازسازی و متهمان دستگیر شده پس از صدور قرار قانونی توسط دستگاه قضائی روانه زندان شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر