جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: طی چهار ماهه اول سال جاری ۳۴۲ هزار و ۴۳۷ متر مربع از اراضی دولتی شهرستان دشتی رفع تصرف شده است...
کد خبر: ۴۵۵۵۵
يکشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۰

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: طی چهار ماهه اول سال جاری ۳۴۲ هزار و ۴۳۷ متر مربع از اراضی دولتی شهرستان دشتی رفع تصرف شده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از پلیس، سرهنگ جهانبخش صیادی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مقابله با پدیده زمین‌خواری و تصرف اراضی دولتی را به عنوان یک برنامه مهم در دستور کار داریم.

وی بیان کرد: در پی شکایات متعدد نماینده حقوقی اداره منابع طبیعی شهرستان مبنی بر وقوع چندین مورد تصرف غیر مجاز اراضی دولتی توسط فرد یا افراد سودجو، پلیس آگاهی تحقیقات و بررسی های گسترده ای را در این خصوص آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی خاطرنشان کرد: تیمی متشکل از ماموران پلیس آگاهی و نمایندگان اداره منابع طبیعی موضوع را مورد بررسی قرار داده اند.

وی عنوان کرد: با بررسی های صورت گرفته و برابر نظر کارشناسان، ۳۴۲ هزار و ۴۳۷ متر مربع از اراضی مرغوب دولتی به صورت غیر قانونی تصرف شده است.

سرهنگ صیادی افزود: در همین راستا هفت فقره پرونده تشکیل که پس از انجام تحقیقات و استعلامات لازم و احراز وقوع جرم با هماهنگی مقام قضائی هفت نفر متهم شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه افراد دستگیر شده در بازجویی های پلیس، به جرم خود مبنی بر تصرف غیر قانونی اراضی دولتی اعتراف کرده اند گفت: هر ۷ نفر متهم پس از تشکیل پرونده برای رسیدگی به تخلفشان به مراجع قضایی معرفی شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر