شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۷۰۹
چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱

فکرشهر:  مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: مدیران با از بین بردن فضای یاس و نا امیدی سعی در برقراری ارتباط نزدیک‌تر با مردم داشته باشند.

به گزارش فکرشهر از مهر، عادل دهدشتی صبح چهارشنبه در اظهار داشت: تقویت وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان یکی از مهمترین موضوعاتی است که امروز باید مد نظر باشد.

وی با تاکید بر لزوم تلاش همه مسئولان برای کسب رضایت مردم خاطرنشان کرد: در بسیاری از حوزه‌ها دچار مشکل هستیم که صرفا ناشی از تحریم‌ها، تنگناها و فشارها نیست و بخشی از آن به عدم استفاده از ظرفیت‌های کشور و کم‌کاری برخی مدیران است که مختص یک دولت هم نیست.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر تصریح کرد: حل بسیاری از مشکلات جز با تلاش مضاعف، انگیزه فراوان و استفاده از تمام قابلیت افراد شایسته ممکن نیست.

وی به تشریح تفاوت کارکرد مدیران پشت‌میزی و مدیران تلاش‌گر اشاره کرد و ادامه داد: امروز برخی از مدیران نا امیدی بیشتری در قیاس با دیگر افراد جامعه دارند و این تفکر را به وجود می آورند که راه حلی برای مشکلات متصور نیست.

دهدشتی با بیان اینکه واقعیت ماجرا اینگونه نیست، اضافه کرد: اگر من به عنوان مدیر این دولت امروز احساس می‌کنم توان حل مشکلات را ندارم، باید کنار بروم و جای خود را به مدیری خلاق و با انرژی بدهم که از انگیزه کافی برای حل مشکلات مردم برخوردار است.

وی بیان کرد: کشور ما در گذشته دارای مشکلاتی به مراتب سخت تر از امروز بوده و این مشکلات را با درایت مقام معظم رهبری،همراهی مردم و همت مضاعف مسئولان از سر گذرانده است.

مدیر کل سیاسی استانداری با اشاره به وضعیت جاری کشور گفت: قطعا بخشی از نا امیدی امروز مردم ناشی ناشی از اخبار مرتبط با اختلاس ،رانت و فساد است. امروز مردم به فساد، تبعیض ها و قانون گریزی ها معترضند و اگر بتوانیم این مسائل را حل کرده و از این معضلات جلوگیری کنیم، مردم بیش از پیش با همراهی، اعتماد و شکیبایی خود در حل مشکلات مشارکت فعال خواهند داشت.

دهدشتی اضافه کرد: شرایط امروز کشور در صحنه بین المللی به مراتب بهتر از ماقبل سال ۹۲ است. در آن زمان اتفاق نظر کاملی بین قدرت ‌های دنیا علیه جمهوری اسلامی ایران وجود داشت که این مسئله با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و تلاش های دولت در مذاکرات با ۱+۵ حل شد.

وی گفت: هرچند اختلافات سیاسی داخلی و سیاسی‌کاری‌ها اجازه نداد از این‌سند به اندازه پتانسیل آن استفاده شود و بعدها هم فردی در آمریکا سر کار آمد که نه تنها از برجام بلکه از بسیاری از میثاق ها و معاهدات بین المللی خارج شد، اما این مسئله نمی تواند نافی برجام باشد. خروج آمریکا و انتقادهای ترامپ نسبت به برجام مهر تاییدی بر اثبات قدرت و درایت جمهوری اسلامی ایران در تنظیم این سند است.

مدیر کل سیاسی استانداری بوشهر با تاکید مجدد بر مسئله امید آفرینی افزود: تاکید استاندار بوشهر و رویه ایشان بر این است که مدیران در سطح استان بوشهر با از بین بردن فضای یاس و نا امیدی سعی در برقراری ارتباط نزدیک‌تر با مردم داشته باشند و این‌ مهم حتما توسط مدیریت ارشد استان پیگیری و رصد خواهد شد.

وی ادامه داد: اگر هم مدیری در این میان احساس می کند نمی تواند به خوبی با مردم ارتباط و تعامل برقرار کرده و با تلاش و امید آفرینی پای کار بیاید، بهتر است بی تعارف کنار رفته و جای خود را به فردی دهد که قادر است با تعامل با مردم و ایجاد امید در جامعه حداکثر قابلیت خود را برای حل مشکلات مردم به کار گیرد.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر