جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در نشست فرماندار و مدیرکل استانداری با شهرداران مطرح شد:
فکرشهر: فرماندار دشتستان می گوید شهرداری های نه گانه این شهرستان در سال گذشته، همه اعتبارات تخصیص یافته خود از محل تملک دارایی های سرمایه ای، ارزش افزوده و آلایندگی را جذب کرده اند...
کد خبر: ۴۵۸۰۳
جمعه ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۹

فکرشهر: فرماندار دشتستان می گوید شهرداری های نه گانه این شهرستان در سال گذشته، همه اعتبارات تخصیص یافته خود از محل تملک دارایی های سرمایه ای، ارزش افزوده و آلایندگی را جذب کرده اند.

به گزارش فکرشهر، ارسلان زارع، این سخن را در جلسه مشترک شهرداران دشتستان که با حضور مدیر کل شهری و شوراهای استانداری بوشهر در فرمانداری برگزار شد، مطرح کرده و گفته است که جذب این اعتبارات، با همکاری مردم، کارکنان شهرداری و شوراهای اسلامی بوده است.

زارع در این نشست، از اقدامات اجرایی شهرداران شهرستان دشتستان در انجام وظایف و خدمات به شهروندان و همکاری آنان در توزیع آب آشامیدنی به مردم در هفته های اخیر، نیز قدردانی و بر استمرار این مشارکت ها با همکاری شوراهای اسلامی تاکید نموده است.

این طور که روابط عمومی فرمانداری گزارش داده، فرماندار دشتستان در بخش دیگری از سخنان خود در این باره گفت: در سال گذشته، بیش از 54 میلیارد تومان از محل ارزش افزوده و آلایندگی به حساب شهرداری های دشتستان واریز شده و در سال جاری نیز از همین محل اعتبارات تخصیص صورت خواهد گرفت.

وی، در پایان، میزان اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای سال جاری که در کمیته برنامه ریزی شهرستان برای شهرداری های دشتستان مصوب می شود را نیز بالغ بر 22 میلیارد تومان عنوان نمود که برای بیش از 70 پروژه هزینه خواهد شد.

کاظم مرادی ـ مدیر کل شهری و شوراهای اسلامی استانداری بوشهر ـ نیز در این نشست گفت: شهرداری های دشتستان در سال گذشته موفق به اجرای چند پروژه عمرانی از محل اعتبارات ارزش افزوده و آلایندگی شدند و امسال نیز با توجه به ظرفیت قانونی استفاده از این محل اعتباری انتظار می رود حداقل 50 درصد از آنها را برای اجرای پروژه های عمرانی هزینه کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر