جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۸۰۹
جمعه ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۴

فکرشهر: حجت‌الاسلام سید محمد موسوی در خطبه های نماز شهر امام حسن اظهار داشت: در هفته گذشته شاهد تلاطم ها و فراز و نشیب هایی در بازار بودیم. افسارگسیختگی در افزایش قیمت نامعقول و غیر منطقی برخی کالاها نشان داد که جنگ روانی و مدیریت شده رسانه های خارجی توانسته در بعضی موارد به موفقیت هایی دست پیدا کند.

به گزارش فکرشهر از امام حسن، وی در ادامه بیان داشت: بخشی از مشکلات موجود در جامعه معلول ظهور و بروز فساد در برخی دستگاه‌ها، نا کار آمدی برخی مسئولان، انفعال، عدم خلاقیت تعدادی از مدیران است. که این نقایص و چالش ها هر چه سریع تر با تلاش همه قوای کشور باید مرتفع شود.

امام جمعه امام حسن تصریح کرد: دولتمردان ما باید گلوگاه‌های فساد در دولت اعم از بانک ها، گمرکات، مراکز ثبت سفارش، تخصیص ارز و... را ببندند.

وی عنوان داشت: بی‌اعتمادی دولتمردان به مسائل معیشتی مردم به هیچ عنوان قابل قبول نیست. دشمن در حال جنگ اقتصادی با ایران است. با نیروهای معاند داخلی و خارجی، مسئولان دولتی باید باور کنندو آرایش مقابله با جنگ اقتصادی به خود بگیرند.

موسوی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی مسائل را اولویت بندی کنند و باتوجه به اولویت ها به مسائل بپردازند. مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را فوق‌العاده در دستور کار قرار بدهند و هرچه سریعتر رسیدگی کنند.

وی عنوان داشت: مردم انتظار دارند اتاق بحران جنگ اقتصادی به صورت شبانه روزی تشکیل شود و اکتفا مجلس به چند نامه تکراری به دولت و قوه قضائیه دردی را دوا نمی کند.

موسوی بیان داشت: از قوه قضائیه می خواهیم که در مقابل مفسدان اقتصادی برخورد قاطعانه و انقلابی داشته باشند و اجازه نفس کشیدن به آنها ندهند.

وی گفت: هفته گذشته معارفه فرماندار جدید شهرستان دیلم را داشتیم ضمن تبریک به جناب آقای قاسمی فرماندار جدید شهرستان، از همه مردم شریف شهرستان تقاضا می شود با همدلی و همراهی به این عزیز کمک کنند تا بتواند به خوبی مشکلات شهرستان را برطرف کند.وی بیان کرد: بخش امام حسن دارای ظرفیت ها و فرصت های زیادی است از جمله شرکت های مهم نفتی، مناطق گردشگری، پتانسیل های عظیم بندری که انتظار می رود با برنامه ریزی های اصولی شاهد بهره برداری بهینه از این فرصت‌ها باشیم. در زمینه اشتغال بخش دارای چالش است که انتظار می رود برای رفع این چالش اقداماتی صورت پذیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر