شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۸۱۳
جمعه ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷

فکرشهر: حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته بندر دیر با اشاره به التهابات بازار اظهار داشت: این مشکلات ناشی از ضعف تیم اقتصادی دولت، تخلفات و سوء استفاده  افراد فرصت طلب و جنگ روانی دشمن است.

وی افزود: دشمنان با استفاده از جنگ روانی  واعتماد زدایی از مسئولان  بدنبال ناامید کردن مردم و   فراخوان حضور مردم در خیابان ها بودند که مردم بیدار  و وفادار به نظام اسلامی دست رد بر سینه دشمنان اسلام و منافقین زدند.

به گزارش فکرشهر از مهر، امام جمعه بندر دیر گفت: از مردم شریف ایران واستان بوشهر و شهرستان دیر که نقشه دشمن را خنثی و انها را مأیوس کردند تشکر می کنم.

وی عنوان کرد: مردم آگاه ما علی رغم مشکلات پای این نظام ایستاده اند و می دانند که بخش عمده مشکلات توطئه دشمن است که البته دولتمردان و مسئولان باید بیش از این بفکر مردم باشند و نگذارند ضد انقلاب از این زخم ها سوء استفاده کند.

حسینی ادامه داد: مطالبه رهبری، مراجع و مردم از دولت و فوه قضاییه این است که در بحث فساد و مفسدین  برخورد جدی، قاطع و انقلابی داشته باشند.

خطیب جمعه دیر با تأکید بر لزوم کارآمدی و قوی بودن تیم اقتصادی دولت بیان داشت: ما در بخش اقتصاد باید در مقابل آمریکا بک  ستاد فرماندهی قوی داشته باشیم که به تک آنها پانک بزند و افرادی که واقعا توانمندی و کارآمدی لازم را ندارند بدون رودبایستی کنار گذاشته شوند.

وی افزود: مسئولین باید میان مردم بیایند و شفاف سازی کرده و برنامه خود را بگویند و رئیس جمهور محترم نیز با حضور در سیمای جمهوری اسلامی با مردم سخن بگوید چرا که همین غیبت ها و عدم حضور باعث جنگ روانی دشمن می شود.

حسینی در رابطه با درخواست مذاکره با ایران که از سوی ترامپ مطرح شده است، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی در داخل از گذشته درس نمی گیرند و ذوق زده شدند  درحالی که یه ترامپ که به برجام به عنوان یک توافق بین المللی پایبند نبود  نمی توان اعتماد کرد ، البته رؤسای جمهور گذشته آمریکا نیز این گونه بوده اند.

امام جمعه دیر با اشاره به برکناری جمعی از مدیران شهرستان دیر از اداره اشتغال منطقه ویژه اقتصادی پارس گفت: در این رابطه با مدیرعامل منطقه ویژه صحبت کردم که ایشان دلایلی برای این کار خود داشتند و بنده بخاطر جلوگیری از سوء تفاهمات این مسائل را اینجا بیان نمی‌کنم اما یک هفته به نماینده مجلس  مهلت داده‌ام که پیگیری لازم انجام و نتیجه را گزارش کنند.

وی افزود: در گذشته همواره انتقاد داشتیم که چرا نیروهای بومی ما را بکار نمی گیرند و الان یک دفعه چند نفر مدیر دیری در منطقه ویژه را برکنار کردند که مایه تاسف و نگرانی است.

حسینی با تبریک روز خبرنگار تأکید کرد: خبرنگاران در انعکاس رویدادها و مسائل رعایت صداقت و امانت داری  داشته باشند  و در کنار نقد سازنده نقاط قوت را بیان کنند و مسئولین نیز بفکر حل مشکلات این قشر باشند.

وی یاد آور شد: نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی و به صحنه آوردن مردم در دفاع از نظام اسلامی و مقابله با توطئه های دشمن و حمایت از مظلومین بر کسی پوشیده نیست.

خطیب جمعه دیر ابراز کرد: امروز هم اگر هوشیار نباشیم کسانی هستند که می خواهند این انقلاب را به انحراف بکشند.

وی افزود:در اسلام به حقوق بشر و کرامت انسان های سفارش فراوان شده اما متأسفانه امروزه علاوه بر غربی ها برخی کشورهای به ظاهر اسلامی که نمی توانند پایبند به احکام اسلامی باشند آبروی مسلمانان را برده اند.

حسینی در رابطه با مشکلات جایگاه پمپ بنزین قدیم شهر دیر بیان کرد: یک روز پس از راه اندازی مجدد این جایگاه متأسفانه به خاطر وجود آب در بنزین  خسارت هایی به وسایل نقلیه شهروندان وارد شده که باید جبران شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر