جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۰۲۹
چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۰

فکرشهر:  رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دیر گفت: امسال ۱۲ بوستان امید در روستاهای شهرستان دیر تکمیل می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، آرمان جلایی ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران شهرستان دیر اظهار داشت: نقش رسانه ها و خبرنگاران در توسعه و عمران شهرستان و درحوزه های مختلف بدون تردید پر رنگ بوده و این امر باید استمرار داشته باشد تا شهرستان به جایگاه واقعی خود ارتقاء یابد.

وی با بیان اینکه در ۱۱ روستای شهرستان دیر با جمعیت کمتر از ۲۰ خانوار طرح بازنگری و تعیین محدوده آنها انجام شده است، افزود: در سال ۹۶ تعداد ۳۰۰ جلد سند ثبتی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و روستاهای شهرستان دیر صادر شد که پیش بینی می شود تا پایان سال جاری تعداد ۴۰۰ جلد سند ثبتی دیگر نیز صادر شود.

جلایی گفت: با تلاش همه همکاران در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دیر، تا پایان سال جاری ۱۲ بوستان امید روستایی تکمیل و به دهیاری های شهرستان دیر تحویل داده خواهد شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دیر خاطرنشان کرد: در سال ۹۶ در زمینه احداث مسکن شهری و روستایی ۴۸۴ فقره تسهیلات به مبلغ ۶۹ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شد.

وی گفت: شهرستان دیر در پرداخت تسهیلات احداثی و تعمیرات، صدور سند مالکیت و اجرای طرح های هادی روستایی در رتبه نخست استان بوشهر قرار دارد.

وی اظهار داشت: پروژه ۶۸ واحدی اقشار کم دآمد شهر دیر با حمایت بانک مسکن و بانک صادرات شهرستان دیر در زمینی به مساحت سه هکتار با ۵۶ درصد پیشرفت در دست اجرا است که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید که بعد از تکمیل این پروژه عملیات اجرایی ۵۰ واحد مسکونی دیگر نیز آغاز خواهد شد.

جلایی گفت: بنیاد مسکن شهرستان دیر در حال تملک ۵۳ هزار متر مربع زمین در ۳ روستای شهرستان دیر برای واگذاری به اقشار کم درآمد است که اولویت واگذاری این زمین های مسکونی با توجه به معرفی شورای روستا، با بومی های روستا است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دیر گفت: ۳۰۹ فقره تسهیلات احداث واحد مسکون شهری و روستایی به مبلغ ۵۳ میلیارد ریال به متقاضیان در شهرستان دیر، پرداخت شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر