شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۱۵۲
يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹

فکرشهر: پرونده متخلفان فروش بلیت هواپیما در بوشهر تشکیل شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر گفت: پرونده رسیدگی به جرم  متخلفان گران فروشی بلیت پروازهای چارتری در اداره کل تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده است.

سعید زرین ‌فر افزود: شرکت‌های هواپیمایی با توجه به قیمت‌گذاری حداقلی و حداکثری در برخی مواقع قیمت بلیت پرواز بوشهر به تهران را از حد معمول نیز ارزان‌ تر می فروشند ولی به تازگی دو شرکت آژانس هواپیمایی بوشهر به گران‌فروشی پروازهای ‌چارتری‌ اقدام کرده اند.

وی گفت: قیمت بلیت پروازهای داخلی براساس قانون برنامه توسعه شناور است اما برای هر یک از شرکت‌های هواپیمایی براساس شرایط آنها میزان حداقلی و حداکثری تعیین شده است.

زرین‌فر افزود: شرکت‌های هواپیمایی نمی‌توانند با هر قیمتی که بخواهند نرخ بلیت هواپیما را تعیین و به فروش برسانند ولی با این وجود در هفته‌های اخیر بعضی از شرکت‌های چارتر کننده هواپیما بنا به هر دلیل و توجیهی، بلیت پرواز بوشهر به تهران را بیش از حد تعیین شده به فروش رساندند که این مهم تخلف آشکار و سبب نارضایتی مردم شد.

وی گفت: در این ارتباط اداره کل تعزیرات حکومتی استان بوشهر در پی افزایش قیمت بلیت پروازهای یاد شده برای دو  شرکت چارتر کننده، پرونده تخلفات تشکیل دادخ و خواستار برخورد قاطع و جریمه آنها شده است.

زرین فر افزود: به علت اینکه ادارات مرکزی دو شرکت چارتر کننده در استان‌های تهران و خراسان مستقر است پیگیری از طریق مراجع قضایی و دستگاه‌های مرتبط این استان‌ها آغاز شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر