جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۲۲۳
سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۴

فکرشهر:  مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در سال جاری، ۱۰۵ میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان استان بوشهر اعتبار تخصیص یافته است.

به گزارش فکرشهر از  مهر، احمد لطفی صبح سه‌شنبه در نشست با رئیس امور شعب پست بانک استان بوشهر اظهار داشت: کمیته امداد اقدام به انعقاد یک قرارداد همکاری در زمینه ارائه تسهیلات مالی جهت اشتغال مددجویان با پست بانک کرده است.

وی افزود: این نوع تفاهم‌نامه‌ها کمک می کند که بسترهای لازم برای ایجاد اشتغال پایدار ایجاد و با کمترین دغدغهه مددجویان این نهاد بتوانند تسهیلات مالی ارزان قیمت را برای توانمندسازی دریافت دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: برای سال جاری و از محل صندوق توسعه ملی ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی و شهرهای کوچک به استان بوشهر تخصیص یافته است که از این میزان ۶۰ میلیارد تومان آن به مددجویان کمیته امداد این استان تعلق گرفته است.

لطفی ادامه داد: پست بانک، بانک توسعه تعاون و بانک کشاورزی به عنوان بانک های عامل برای پرداخت تسهیلات اشتغال زایی صندوق توسعه ملی در استان بوشهر برای مددجویان کمیته امداد شناخته شده است.

وی بیان کرد: کلیه مراحل شناسایی افراد مستعد  تحت پوشش این نهاد برای دریافت وام در روستاها توسط کمیته امداد انجام شده است اما از بانک ها انتظار داریم که در خصوص تضامین دریافت شده از مددجویان به گونه ای عمل کنند که بتوانند تسهیلات را دریافت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر یادآور شد: میزان تسهیلات پرداختی از محل صندوق توسعه ملی به مددجویان کمیته امد استان بوشهر بین ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان است که تمامی مدارک این افراد در سامانه کارا بارگذاری می شود و پس از بررسی در کارگروهی زمینه پرداخت تسهیلات آغاز می‌شود.

لطفی عنوان کرد: در سال جاری و از محل صندوق توسعه ملی، صندوق کمیته امداد و سایر ردیف های بودجه ای، ۱۰۵ میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان استان بوشهر اعتبار تخصیص یافته است.

وی میزان منابع پرداخت شده برای اشتغال مددجویان کمیته امداد استان بوشهر در سال گذشته را ۴۰ میلیارد تومان بیان کرد و گفت: با اعتبار ۱۰۵ میلیارد تومانی سال جدید، انتظار می رود که در حوزه اشتغال مددجویان در سال جاری شاهد یک رشد مناسب و خوبی باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر