جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:
فکرشهر: قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت:   دشمنان تمام توان خود را برای براندازی نظام بکار گرفته اند، امیدواریم چهلمین سالگرد انقلاب به چهلمین سالگرد نشاط و شادابی برای جامعه شود...
کد خبر: ۴۶۲۴۴
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۳

فکرشهر -  اسماء بوستانی: قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت:   دشمنان تمام توان خود را برای براندازی نظام بکار گرفته اند، امیدواریم چهلمین سالگرد انقلاب به چهلمین سالگرد نشاط و شادابی برای جامعه شود.

به گزارش فکرشهر نصرالله لطفی با اعلام اینکه 21 کارگروه جهت هر چه با شکوه تر برگزار شدن مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نظر گرفته ایم افزود: 13 کارگروه نیز در این راستا در استان ها تشکیل شده است.

لطفی افزود: امروزه در کشور شاهد مشکلات فشار اقتصادی، فشار روانی و فشار عملی هستیم که بخش عمده این مشکلات داخلی است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بابیان اینکه نباید اجازه دهیم نشاط اجتماعی در جامعه کمرنگ شود اظهار داشت: قوه قضاییه، مجلس، دولت و همه در برابر مشکلات امروز باید پاسخگوی نقاط ضعف و قوت خود باشند.

لطفی صفا و صمیمیت و همدلی استان بوشهر در برابر دیگر استان ها را مثال زدنی اعلام کرد و ادامه داد: به فضل الهی یده واحد بودن را رعایت کنیم و با اتحاد و همدلی رو به جلو گام برداریم اختلاف سلیقه ها هم در جای خود محفوظ است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر