جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۲۷۰
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳

فکرشهر:  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه عبور از مشکلات با تقویت وحدت محقق می‌شود، گفت: همدلی مردم استان بوشهر به عنوان الگو در کشور معرفی شده است.

به گزارش فکرشهر ازمهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر چهارشنبه در نشست ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران تحول بزرگی را در کشور و منطقه و کل جهان ایجاد کرد و مایه بیداری جهان شد.

وی با اشاره به اینکه اقتدار نظام و انقلاب باعث شده تا آمریکا بخواهد در مقابله با آن عمل کند، اضافه کرد: ترفندهای آمریکا بر علیه نظام اسلامی بیانگر اقتدار این انقلاب و نظام است و نشانه قدرت آمریکا نیست.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: طی ۴۰ سال گذشته پیشرفت‌های چشمگیری را در زمینه‌های مختلف در سطح کشور شاهد بوده‌ایم و این پیشرفت‌ها در شرایطی محقق شده است که دشمنان از هیچ تلاشی بر علیه کشور ما اجتناب نکرده‌اند.

وی با اشاره به پیشرفت کشور در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، صنعتی، علمی و فرهنگی و . . . خاطرنشان کرد: با هدایت‌های امام خمینی و رهبر معظم انقلاب اسلامی پیشرفت‌های روزافزون کشور ادامه دارد.

آیت‌الله صفایی بوشهری، ناکامی دشمنان در اجرای برنامه‌ها بر علیه ایران را پیروزی مهمی برای نظام اسلامی ایران دانست و خواستار انتقال پیشرفت‌ها و موفقیت‌های نظام اسلامی به نسل فعال جامعه شد.

وی با بیان اینکه اتحاد همگانی و انسجام همه لایه‌ها راه‌حل عبور از مشکلات جامعه است، ادامه داد: اخلاق محوری و ولایت‌مداری باعث شده تا شاهد توسعه و پیشرفت در سطح استان بوشهر باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر  با بیان اینکه عبور از مشکلات با تقویت وحدت محقق می‌شود، گفت: همدلی مردم استان بوشهر به عنوان الگو در کشور معرفی شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر