جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۲۷۱
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱

فکرشهر:  مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: هفته دولت امسال افتتاح پروژه‌های عمرانی در استان بوشهر ۹۶ درصد افزایش می‌یابد.

به گزارش فکرشهراز مهر، عادل دهدشتی عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری و دیدار با معتمدین و نخبگان بخش ارم دشتستان اظهار داشت: همه مسئولان باید برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند و از هیچ فرصتی به سادگی عبور نکنند.

وی اضافه کرد: باید بپذیریم در فضای ادارات محصور شده‌ایم و به همین دلیل هم از بسیاری از مشکلات مردم غافل هستیم لذا از همه بخشداران، فرمانداران و همه کارگزاران می خواهیم تا برگزاری نشست‌های مردمی و حضور در بین جامعه را در اولویت کار خود قرار دهند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر بیان کرد: وجود مشکلات و نارسایی ها قابل کتمان نیست و به مردم حق می دهیم وقتی خبر اختلاس‌ها و فسادها را  می‌شنوند و با پمپاژ نا امیدی روبرو هستند، از مسئولان گله‌مند باشند.

وی خاطرنشان کرد: همین مردم اگر با صداقت با آنها برخورد شود و به مشکلاتشان به خوبی رسیدگی شود، بیشترین همکاری را با مجموعه دولت و نظام خواهند داشت.

دهدشتی بیان کرد: امسال در هفته دولت، با رویکرد استاندار بوشهری مبنی بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام، با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته رشد بی سابقه ۹۶ درصدی را در افتتاح پروژه های عمرانی شاهد خواهیم بود

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر افزود: امیدواریم افتتاح این پروژه‌ها پاسخگوی بخشی از خواسته‌ها و مطالبات مردم در نقاط مختلف استان باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر