سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۲۸۷
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۸

فکرشهر: خانواده معزز شهید والامقام غلامرضا کرامت با حضور در دفتر مهندس محمدی شهردار برازجان با وی دیدار و گفتگو کردند و از وی به پاس خدمات مجموعه شهرداری در حوزه های فرهنگی، عمرانی و اجرایی در نقاط مختلف سطح شهر با اهدا دسته گل تقدیر نمودند.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شهرداری برازجان، مهندس محمدی ضمن خوش آمدگویی و تبریک پیشاپیش به مناسبت فرارسیدن دهه ی ولایت، در این دیدار با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری های خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران عنوان نمود: خانواده عزیز شهدا، فرزندان عزیز خود را در زمانی که کشور به آن ها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری عظیم و بی پایان در نزد خداوند متعال خواهد داشت.

شهردار برازجان تصریح کرد: ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی قدردان ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود، امروز شاهد این امنیت ارزشمند درکشورمان نبودیم .

وی در ادامه افزود: امیدواریم خداوند به ما خادمین مردم توفیق دهد تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان عزیزمان باشیم.

مهندس محمدی نیز درخصوص فعالیت هایی که مجموعه شهرداری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت درسطح شهر نموده است مطالبی را ارائه نمودند.

سپس در این دیدار مادر و برادر شهید غلامرضاکرامت به بیان خاطراتی از سجایای اخلاقی و رشادت‌های فرزند شهید خود پرداختند و از تلاش های فرهنگی، عمرانی و خدماتی شهرداری قدردانی کردند.

لازم به ذکراست، شهید غلامرضاکرامت در سال1363 در منطقه عملیاتی سومار ، به مقام رفیع شهادت نائل گردید.

گفتنی است دراین دیدار، سیده خدیجه حسینی عضو شورای اسلامی شهر، جلال الدین برزگرمعاون اجرایی وخدمات شهری، محمدرضا کوهکن رئیس اداره فرهنگی، اجتماعی وورزشی، صادق ضیایی مدیر روابط عمومی شهرداری حضور داشتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر