جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۳۸۳
شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۰

فکرشهر: رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: طرح عملیاتی مبارزه با سرقت به مدت سه روز در استان بوشهر اجرا شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سرهنگ جوشن سهرابی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ارتقای وضعیت امنیتی را به صورت ویژه در دستور کار داریم و با اجرای طرح‌های مختلف شاهد بهبود وضعیت هستیم.

وی از اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: طرح عملیاتی مبارزه با سارقان در مردادماه امسال در استان اجرا شده است که با نتایج مثبتی روبرو بوده است.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در راستای پیشگیری از وقوع جرایم سرقت و کشف سرقت های انجام شده، طرح مبارزه با سرقت به مدت زمان ۳ روز در سطح استان اجراء شد.

وی با بیان اینکه در نتیجه تلاش ها و اقدامات صورت گرفته، ۵۵ نفر سارق دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند گفت: و در همین ارتباط ۹۴ فقره انواع سرقت در استان کشف شده است.

سرهنگ سهرابی بیان کرد: هدف از اجرای این طرح ها، ارتقای سطح امنیت اجتماعی و جلب رضایت شهروندان و همچنین ناآمن کردن فضای برای سارقان است.

ستگیری ۱۰ نفر سارق و کشف ۲۳ فقره سرقت در دشتستان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری ۱۰ نفر سارق و کشف ۲۳ فقره سرقت طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

سرهنگ "سید جواد رضوی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای تدابیر فرمانده انتظامی استان و به منظور افزایش احساس امنیت در جامعه،پلیس دشتستان با بهره گیری از تمامی امکانات، راه اندازی گشت های غیر محسوس،افزایش واحدهای گشتی و تمرکز بر نقاط جرم خیز اقدامات لازم را جهت مقابله با سرقت در دستور کار قرار داده است.

وی گفت : در نتیجه اقدامات و تلاش های شبانه روزی مأموران در ۴۸ ساعت گذشته ۱۰ نفر سارق دستگیر و ۲۳ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان دشتستان کشف شد.

فرمانده انتظامی دشتستان عنوان کرد: سارقان در بازجویی ها وتحقیقات به عمل آمده به ارتکاب ۲۳ فقره انواع سرقت از جمله سرقت اماکن خصوصی،سرقت در معابر،سرقت منزل ، سرقت داخل خودرو و کیف قاپی اعتراف و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضائی شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر