شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۴۳۷
دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲

فکرشهر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان از بزرگترین موسسه قرآنی جنوب کشور بازدید و با رئیس این مرکز دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان ، شاهین نجفی عصر روز گذشته به همراه سعید گلچمن کارشناس امور هنری این اداره و امینه شمس العلماء سرپرست انجمن سینمای جوان تنگستان با حضور در موسسه قرآنی ابراهیم خلیل الله شهر اهرم (س) ضمن بازدید ، با اصغر دشتی رئیس این موسسه دیدار و گفتگو کرد.

وی در این نشست صمیمانه ضمن ابراز خوشنودی از حضور در بزرگترین موسسه قرآنی جنوب کشور ، درگذشت موسس این مرکز یعنی آیت الله حاج شیخ حسین حق شناس تنگستانی را ضایعه ای بزرگ برای تنگستان توصیف کرد و این مصیبت را تسلیت گفت.

نجفی با اشاره به توانمندی ها و پتانسیل جامعه فرهنگ و هنر تنگستان ، همت و همدلی را راه توسعه فرهنگی شهرستان تنگستان عنوان نمود و افزود : قطعا با برنامه ریزی های لازم می توان شاهد پیشرفت روزافزون در این حوزه بود .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان امکانات موسسه قرآنی ابراهیم خلیل الله (س) را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و آمادگی این اداره را در جهت هرگونه همکاری مشترک با این موسسه اعلام نمود.

وی در پایان معرفی هرچه بیشتر مشاهیر ، مفاخر و چهره های شاخص فرهنگ و هنر تنگستان را یکی از برنامه های مهم این اداره خواند و گفت : انشالله با با برنامه ریزی ، همکاری و تعامل همه دست اندرکاران این امر مهم اتفاق خواهد افتاد.

اصغر دشتی موسسه قرآنی ابراهیم خلیل الله (س) اهرم نیز در این دبدار ضمن قدردانی از حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان گزارش کوتاهی را از فعالیت های این موسسه ارائه نمود و خاطراتی را از  همراهی با موسس فقید آن یعنی آیت الله حاج شیخ حسین حق شناس تنگستانی بیان کرد.

در پایان این نشست و از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستات تعدادی کتب دینی به موسسه قرآنی ابراهیم خلیل الله (س) اهداء گردید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر