جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۴۷۲
دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۵

فکرشهر : از اسماعیل مسیح‌گل که به عنوان سفیر اهدای عضو با حرکتی نمادین و در راستای ترویج فرهنگ اهدای عضو، مسیر برازجان تا تهران را به صورت پیاده در حدود 33 روز پیموده بود تقدیر به عمل آمد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری برازجان، شهرداربرازجان  شهادت امام محمد باقر (ع) راتسلیت گفت وافزود:حرکت ارزشمند آقای مسیح‌گل ازجوانان عزیز برازجانی که باهدف اشاعه فرهنگ اهدای عضو و ارتقاء سطح دانش وآگاهی هموطنان عزیز درخصوص مرگ مغزی بود قابل تحسین وتقدیر هست.

مهندس محمد حسن محمدی عنوان نمود: از بدو شروع پیاده روی آقای مسیح گل تا تهران کم وبیش با وی تماس داشتم ودرجریان کارقرار می گرفتم.

مهندس محمدی  ضمن قدردانی از وی افزود : مطمئنا موضوع اهدای عضو، کتابخوانی و خیلی ازموضوعات دیگرجامعه  نیازبه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی دارد که همت متولیان امروهمچنین مشارکت شهروندان عزیز را می طلبد.

سفیر سلامت،  اسماعیل مسیح گل گفت: لازم می دانم از شهردار فرهنگی وفرهنگ دوست شهرمان صمیمانه تقدیر وتشکر کنم که مرتبا با من درارتباط بود و همین حرکت فرهنگی انگیزه من را درپیمودن ادامه راه که بسیار دشوار بود چند برابر می کرد.
وی ادامه داد: متاسفانه  بسیاری از هموطنان عزیز که با من هم کلام می شدند، اطلاع کافی و صحیحی از مرگ مغزی نداشتند، اما زمانی‌که توضیحات لازم را در این خصوص ارائه می کردم و به تفاوت مرگ مغزی با کما پی می‌برند، تمایل خود را برای دریافت کارت اهدای عضو نشان می‌دادند.

وی افزود:   علی‌رغم مشکلات و سختی‌هایی که در پیمودن این مسیر وجود داشت، استقبال هموطنان و دیدن نتیجه این حرکت فرهنگی در اصلاح  افکار عمومی،  انگیزه بیشتری برای ادامه این سفر پیدا می‌کرد.
مسیح گل در پایان ضمن تشکر از همکاری و حمایت مسئولان به ویژه شهرداری وشورای اسلامی شهربرازجان نسبت به این کار فرهنگی تشکر کرد.

درپایان شهردار برازجان با اهدا لوح تقدیر، شاخه گل و کارت هدیه از مسیح گل سفیر اهدای عضو تقدیر وتشکر نمود.

گفتنی است دراین جلسه ی که ظهر امروز 29 مردادماه درشهرداری برگزار گردید،حاج محراب بنافی رئیس کمیسیون فرهنگی، سیده خدیجه حسینی رئیس کمیسیون بانوان وامورجوانان شورای اسلامی شهر و مهندس صفدری معاون اداری ومالی، کوهکن رئیس اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، ضیایی مشاور و مدیر روابط‌عمومی شهرداری برازجان حضور داشتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر