جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۷۳۶۶
پنجشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴

فکرشهر: استاندار بوشهر با اشاره به اینکه ایجاد و ساخت ۶۰۰ تخت بیمارستانی در استان در حال اجراست گفت: راه‌اندازی آمبولانس دریایی پیشرفته از برنامه‌های مهم حوزه درمانی و امدادی بوشهر است.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، عبدالکریم گراوند صبح امروز در آیین افتتاح نخستین اورژانس هوایی استان بوشهر با بیان اینکه خدمات درمانی و امدادی در استان افزایش یافته است اظهار داشت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت ضمن توسعه زیرساخت‌های درمانی، خدمات گوناگون حوزه سلامت در شهرها و روستاهای استان بوشهر افزایش یافت.

وی، افتتاح  اورژانس هوایی استان بوشهر را در راستای ارتقاء حوزه سلامت و تسریع خدمات امدادرسانی دانست و تصریح کرد: با افتتاح پایگاه اورژانس هوایی بوشهر محدودیت شعاع پروازی در ارائه خدمات امداد هوایی برداشته شد و بالگرد  مستقر در این پایگاه اورژانسی با شعاع پروازی بالا تمام استان بوشهر را پوشش می‌دهد.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه پایگاه اورژانسی هوایی بوشهر به نقاط دریایی هم امداد رسانی می‌کند افزود: این بالگرد دارای تجهیزات مدرن و پیشرفته امدادی است که شبانه‌روز در خدمت مردم و جامعه هدف است.

گراوند از راه‌اندازی آمبولانس دریایی پیشرفته در استان بوشهر خبرداد و بیان کرد: با توجه به اینکه استان بوشهر دارای جزایر متعدد و سکوهای نفتی و گازی مختلفی در خلیج فارس است و این نقاط نیازمند خدمات بهداشتی و درمانی و امدادی هستند که پیگیری راه‌اندازی آمبولانس دریایی پیشرفته از برنامه‌های مهم  استان بوشهر است.

وی، به برنامه‌های درمانی در دست اجراء پرداخت و افزود: پروژه‌های بیمارستانی متعدد در استان بوشهر با 600 تخت بیمارستانی در حال اجراء است که با افتتاح این پروژه‌های درمانی این استان به استاندارد لازم در حوزه سلامت و درمان دست می‌یابد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر