جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۷۵۱۱
دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰

فکرشهر: جلسه شورای اداری  با حضور نماینده مردم دشتستان، فرماندار دشتستان و مدیرکل بهزیستی استان در بهزیستی شهرستان دشتستان برگزارشد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی بهزیستی شهرستان دشتستان، جلسه شورای اداری با حضور محمد باقر سعادت نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، دکتر زارع فرماندار دشتستان، دکتر علی پولادی ریشهری مدیر کل بهزیستی استان بوشهر، معاونین و کارشناسان در سالن اجتماعات بهزیستی دشتستان با برگزار شد.

فرماندار دشتستان ضمن تسلیت شهادت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام گفت: یکی از ادارات موفق در تکریم ارباب و رجوع در دشتستان اداره  بهزیستی است ، این اداره  به عنوان یکی از ارگانهای کاهش دهنده آسیب های اجتماعی است.

ارسلان زارع با بیان اینکه محدودیت های خاص موجود در بهزیستی دشتستان،  از مدیر کل بهزیستی استان بوشهر انتظار می رود نگاه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشند.

  زارع افزود: در دولت تدبیر و امید کارهای متفاوتی انجام شده ،  در قبل این فعالیت ها به صورت حمایتی بوده اما در حال حاضر به صورت پیشگیرانه و در جهت توانمندسازی است.

وی از تلاش کارکنان سازمان بهزیستی در ارائه خدمات رسانی به نیازمندان تشکر نمود.

 نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت دهه محرم اظهار داشت: مزد خدمات شما تلاشگران در بهزیستی را جز خداوند نمی تواند توصیف نماید، یک چهارم افراد تحت پوشش بهزیستی استان که در شهرستان دشتستان است باعث نگرانی شده که با توجه به خدمات ارائه شده توسط مدیر کل در رابطه با مسکن و تحت پوشش قرار گرفتن افراد نیازمند قابل  تقدیر است.

وی درپایان برخی کارشناسان مشکلات موجود در حوزه کاری خود را مطرح نمودند

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر با اشاره  به حجم و انبوه کار در بهزیستی و  وجود چالش های معیشتی، درمانی و اجتماعی در سازمان و تلاش کارکنان این اداره جهت برطرف شدن مشکلات اشاره و افزود: خوشبختانه در سال جدید تمام افرادی که تحت پوشش و پشت نوبت بوده اند تحت حمایت قرار گرفته اند،  یکی از برنامه‌های در دست اجرا این است که تمامی کسانی که که فاقد مسکن هستند شناسایی شوند.

دکتر علی پولادی ریشهری به افزایش 50 درصدی حقوق کارکنان اشاره نمود و افزود:  سازمان بهزیستی یک سازمان حرفه ای است که قطعا می تواند یکی از سازمان های برجسته در حوزه خدمات باشد.

 رییس بهزیستی دشتستان ضمن گرامیداشت دهه محرم  به ارائه عملکرد و خدمات به جامعه هدف پرداخت و اظهار داشت:  در شهرستان دشتستان بالغ بر 5800 معلول و 1530 خانوار در حوزه اجتماعی شناسایی شده که تحت حمایت قرار گرفته  اند و به صورت مستمری و غیر مستمری خدمات دریافت می.کنند.

حمید انصاری افزود: در سطح شهرستان دشتستان علاوه بر کلینیک ها، مؤسسات خیریه  نیز در حوزه های مختلف مشغول خدمت رسانی هستند.

وی به تلاش کارکنان و مشکلاتی از جمله پایین بودن حقوق آنان، مشکلات مربوط به تأسیسات و ساختمان های بهزیستی دشتستان و مراکز تابع  اشارهکرد و افزود: طی سال های گذشته با تلاش بی وقفه و دلسوزانه و متعهدانه کارکنان این اداره اعتبارات را جذب و به جامعه هدف پرداخت کرده ایم.


 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر