جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۷۵۷۹
چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰

فکرشهر: نایب رییس کمیسیون عمران مجلس گفت: سخنرانان باید در نظر بگیرند که چه چیزهایی به حفظ انقلاب و پایداری مردم در انقلاب و افزایش امید آن‌ها می‌شود. امروز باید رابطه بین مردم و مسئولان محکم‌تر شود.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، سید ابوالفضل موسویبا اشاره به اینکه سخنرانان در ایام محرم به چه نکاتی باید توجه داشته باشند، بیان کرد: آنچه که مشخص است این است که سخنرانان باید شرایط حاکم بر ایران و جهان را ببینند و بسنجند چه چیزی به حفظ انقلاب و پایداری مردم در انقلاب و دادن امید به آن‌ها کمک می‌کند و از سوی دیگر چه راهکارهایی پیش روی مسئولان برای حل مشکلات وجود دارد.

وی در ادامه بیان کرد: انتظاراتی که مردم از مسئولان اعم از قوه قضاییه، مقننه و مجریه دارند باید در نظر گرفته شود. اینکه مردم از مدیران فاصله بگیرند و صرفا دید انتقادی پیدا کنند مشکل را حل نمی‌کند. امروز مسئولان  و مدیران اجرایی نیاز دارند که مردم از آن‌ها حمایت کنند و در عین حال باید انتقادهای مردم به گوش آن‌ها برسد.

نماینده مردم یزد در مجلس بیان کرد: امروز خطوط سیاسی دیگر اهمیت چندانی ندارد و انتظار مردم حرکت به سوی پیشرفت است. سلیقه‌های سیاسی نباید در عملکرد مسئولان موثر واقع شود. در این ایام که بیشترین سخنرانی‌ها انجام می‌شود، خوب است که این موارد از طریق سخنرانان تبیین شود.

وی تصریح کرد:‌ آنچه که کشور ما را نگه داشته است، عشق به ولایت و خاندان عصمت و طهارت است و این عاشوراست که حافظ انقلاب ما است. در این ایام سخنرانان باید رابطه بین مردم و مسئولان را محکم‌تر سازند. این مساله را تبیین کنند که هر دو طرف باید از یکدیگر حمایت کنند. مسئولان نیز نباید از مردم جدا باشند و البته این گونه نیز نیست چرا که مسئولان نیز از اقشار مختلف مردم هستند که امروز مسئولیت پیدا کرده‌اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر