جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۷۶۵۳
شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸

فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: نهادهای نظارتی و ادارات مربوطه بر قیمت‌ها نظارت بیشتری داشته باشند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های نماز در جمع نمازگزاران با اشاره به فرارسیدن ۳۱ شهریور آغاز هفته دفاع مقدس با گرامیداشت رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: عزت، صلابت و سرافرازی امروز جامعه ما مدیون از خودگذشتگی‌ها، فداکاری و رشادت‌های همه رزمندگان و ایثارگران و پیشکسوتان جهاد و شهادت در طول دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: این عزیزان همه هستی خود را در طبق اخلاص گذاشته و با خون خود از شجره طیبه و نوپای انقلاب اسلامی صیانت و نگهداری کردند.

امام جمعه گناوه اظهار داشت: اگر مقاومت، استقامت و فداکاری‌های مردم نبود دشمنانی که با سیاست  نقشه‌های شوم برای تصرف کشور ما داشت و  تا بتواند یک هفته تهران را تصرف کند  به اهداف خود نزدیک می شد.

وی گفت: در دوران جنگ همه ابرقدرت‌ها و دشمنان نظام مقدس اسلامی از رژیم بعث حمایت کردند و همه آمدند تا با وجود مشکلات داخلی و خارجی آن دوران این انقلاب نوپا را از پا درآورند.

وی گفت: اگر وحدت، یکپارچگی و همدلی همه اقشار مردم و حضور جوانان و نوجوانان نبود تمام بخش های تصرف شده میهن اسلامی در اوایل جنگ امروز زیر چکمه اشغالگران بعث بود.

وی افزود: تنها جنگی که همه دشمنان طراحی کردند و به خاک ما حمله کردند ولی نتوانستند حتی یک وجب از خاک مقدس ما را تصرف کنند همین دفاع مقدس است.

وی گفت: مردم در طول دوران دفاع مقدس، هشت سال جانانه در برابر همه توطئه های دشمنان ایستادند و تمام مشکلات و فشارها از سوی دشمنان را تحمل کردند و سرافرازانه از این میدان بیرون آمدند و با رشادت های خود توانستند پوزه دشمن را به خاک بمالند. 

وی گفت: هفته دفاع مقدس، بهانه‌ای برای یادآوری و ماندگاری رشادت های مردان پرافتخار انقلاب و نظام مقدس اسلامی است.

امام جمعه گناوه با تبریک پیشاپیش فرارسیدن آغاز سال تحصیلی جدید به همه دانش آموزان و معلمان و همه خانواده ها گفت: خانواده ها در ایجاد ارتباط تنگاتنگ و مستمر بین خانه اول و خانه دوم دانش آموزان یعنی دو نهاد تربیتی مدرسه و خانواده بکوشند که این ارتباط می تواند به طور چشمگیری محصلان را در مسیر صحیح و پیشرفت قرار دهد.

وی با اشاره به گلایه‌مندی مردم از گرانی‌های اخیر و عدم نظارت صحیح و مستمر بر قیمت‌ها  گفت: نهادهای نظارتی و ادارات مربوطه بر قیمت‌ها نظارت بیشتری داشته باشند تا افراد فرصت طلب از این موقعیت‌ها سوء استفاده نکنند و موجبات رضایتمندی بیش از پیش مردم فراهم شود.

حجت الاسلام رکنی حسینی با تقدیر و تشکر از مردم شهرستان گناوه روحانیون، وعاظ، مسئولان و نیروهای امنیتی و انتظامی در برپایی آیین های باشکوه دهه اول محرم و سوگواری سید و سالار شهیدان گفت: تبلیغات سوء دشمنان که از قبل از ماه محرم آغاز شده بود که حضور مردم  امسال با توجه به مشکلات کشور در ایین های محرم کمرنگ خواهد بود.

وی گفت: امسال به برکت امام حسین (ع) مجالس بسیار پرشورو شعورتر، باشکوه تر و پررونق تر برگزار شد و باز این کربلا و نام حسین(ع) است که ما را در برابر توطئه های دشمنان پیروز میکند و درس عزت و صلابت باید از محضر آن حضرت آموخت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر