شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۷۷۸۲
سه‌شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر خارگ گفت: یکی از زیرساخت‌های مهم و مورد نیاز جزیره بحث راه‌اندازی آبفا است.

به گزارش فکرشهر از مهر، مهدی بخشی  اظهار کرد: دوره جدید شورای شهر خارگ با همراهی و همدلی همه اعضا به‌منظور برون رفت از مشکلات اهالی شریف جزیره خارگ آغاز شده است و امیدواریم با همفکری، هم افزایی و تعامل دوسویه با تمامی دستگاه‌های موثر در روند ارتقای سطح کیفی خدمات در جزیره مقاوم خارگ شاهد حل مشکلات دیرینه در این جزیره باشیم.

وی افزود: بسیاری از مسائل و مشکلات شهری و عمرانی جزیره با همت مسئولان بخش ویژه و مدیران ارشد استانی رفع شده است و برای مشکلات باقی مانده هم توسط تیم شورای شهر خارگ راهکارهایی در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر خارگ بیان کرد: در دور جدید مدیریت شورای شهر خارگ مبنا را بر گزارش دهی مستمر به اهالی شریف خارگ در نظر گرفته‌ایم و قرار ما بر گزارش‌دهی از عملکرد تیم شورای شهر خارگ است و خواستار همفکری و همراهی تمامی دلسوزان این جزیره هستیم.

وی تصریح کرد: با یک شرکت دانش بنیان مستقر در وزارت نیرو مذاکرات اولیه در حوزه تامین نیروی برق از پنل خورشیدی در راستای تامین برق صورت داده‌ایم که برای این موضوع در حال بررسی های تخصصی با مشاوران در این حوزه هستیم که در صورت مهیا بودن شرایط از امکانات علمی و فنی پروژه فوق در جزیره خارگ استفاده کنیم و این موضوع هم بسته به نیاز شهری جزیره دارد.

بخشی گفت: شورا در حوزه پرونده‌های حقوقی شهرداری خارگ در راستای هم افزایی با شهرداری خارگ در سفر اخیر به تهران ورود خوبی داشته است و امیدواریم موضوعات مربوطه در دیوان عدالت اداری و سازمان همیاری شهرداری ها تسریع شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از زیرساخت های مهم و مورد نیاز جزیره بحث راه‌اندازی آبفا است، افزود: جلسه‌ای با معاون آبفای وزیر نیرو برگزار کردیم و از حساسیت موضوع استقرار آبفا در خارگ توضیحاتی ارائه کردیم که مقرر شده جلسه‌ای در این زمینه در روزهای آینده برگزار شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر