جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رییس دبیرخانه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان بوشهردر پاسخ به «فکرشهر »:
فکرشهر - اسماء بوستانی: رییس اداره برنامه ریزی و دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرم استان بوشهردر پاسخ به فکرشهر در خصوص برنامه های فرهنگی در جهت کنترل خشم گفت: در زمینه کنترل خشم ، معاونت اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم به صورت مستمر از سال ۹۱ تا کنون در حال فعالیت بوده است. این فعالیت و اطلاع رسانی ها از طریق پیامک، بروشور، فیلم کوتاه، انیمیشن و ... در سطح استان انجام می شود
کد خبر: ۴۷۷۸۴
سه‌شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴

فکرشهر - اسماء بوستانی: رییس اداره برنامه ریزی و دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرم استان بوشهردر پاسخ به فکرشهر در خصوص برنامه های فرهنگی در جهت کنترل خشونت در جامعه گفت: در زمینه کنترل خشم، معاونت اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم به صورت مستمر از سال ۹۱ تا کنون در حال فعالیت بوده است. این فعالیت و  اطلاع رسانی ها از طریق پیامک، بروشور، فیلم کوتاه، انیمیشن و ... در سطح استان انجام می شود.

به گزارش فکرشهر، سید حسین معزی از طرح های در حال تدوین جهت کنترل خشم و خشونت در استان بوشهر خبر داد و افزود: اقدامات بسیار خوبی در این راستا انجام شده و در قالب شورای پیشگیری از وقوع جرم استان به دستگاه های مختلف ابلاغ گردیده  که در خصوص کنترل خشم اقدامات خود را انجام و به دبیر خانه شورا گزارش دهند؛ در سال جاری طرح علنی با همکاری سه تن از اساتید برجسته دانشگاه در حال تدوین است که تا هفته آینده جهت اجرا به همه دستگاه ها ابلاغ خواهد شد.

وی از اعلام گزارش های زمین خواری به قوه قضائیه خبر داد و در پاسخ به سوال دیگر «فکرشهر» درباره زمین خواری ها در استان و به خصوص برازجان، اظهار داشت: گزارشاتی که در این راستا به قوه قضائیه داده شده، اراضی رفع تصرف شده است؛ خود دادستان های سطح شهرستان ها در حال رصد هستند؛  چندین هزار هکتار از اراضی ملی و دولتی رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شده است.

معزی با اعلام اینکه مصوبه پر کردن چاه های غیر مجاز وجود دارد افزود: در این خصوص قوه قضائیه عزم جدی در زمینه مقابله با احداث  و پر کردن چاه های غیر مجاز دارد و  با همکاری فرماندهی انتظامی و دادستان های شهرستان ها اقدامات مثمرالثمری صورت پذیرفته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر