جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۷۸۲۵
چهارشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷

فکرشهر:  شهردار وحدتیه با تشریح مشکلات شهرداری‌های شهرستان دشتستان، گفت: رفع مشکلات ۹ شهرداری شهرستان دشتستان با جدیت پیگیری شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حسین عباسی صبح چهارشنبه در نشست شهرداران استان با استاندار بوشهر به نمایندگی از شهرداران دشتستان اظهار داشت: خدمت رسانی به مردم و جلب رضایت شهروندان مهمترین وظیفه مسئولان است و همه شهرداران نهایت توان و ظرفیت خود را در این مسیر به کار می‌بندند.

وی در ادامه با اشاره به گستردگی شهرستان دشتستان و مشکلات برخی شهرداری‌ها افزود: رفع مشکلات شهرداری‌ها به منظور تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مورد تاکید قرار دارد و امیدواریم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

لزوم تکمیل آسفالت معابر

شهردار وحدتیه به مشکلات شهر تنگ ارم اشاره کرد و گفت: این شهرداری برای تکمیل آسفالت معابر با مشکلات جدی مواجه است همچنین در زمینه عدم تناسب چارت سازمانی نیز مشکلاتی دارد که امیدواریم مرتفع شود.

عباسی با اشاره به اینکه شهرداری بوشکان نیروی متخصص عمرانی ندارد یادآور شد: این مساله، شهرداری را با چالش جدی مواجه کرده است.

وی به مشکلات شهرداری سعدآباد اشاره کرد و افزود: تامین ماشین آلات مورد نیاز از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از نیازهای این شهر است که برای بهبود خدمات رسانی به مردم این شهر مورد تاکید قرار دارد.

تعریض ورودی وحدتیه از سمت شیراز

شهردار وحدتیه با تاکید بر لزوم تعریض ورودی شهر وحدتیه از سمت شیراز، خواستار تامین اعتبارات مورد نیاز این پروژه به منظور تسریع در تکمیل آن شد.

عباسی همچنین با اشاره به تکمیل مطالعات سالن اجتماعات وحدتیه تاکید کرد: احداث این سالن از مطالبات جدی مردم است که تامین اعتبارات مورد نیاز این پروژه امری لازم و ضروری است.

وی با اشاره به مشکلات شهر شبانکاره نیز بیان داشت: این شهرداری در استفاده از معادن شن و ماسه، به منظور تکمیل پروژه های عمرانی، مشکلاتی با منابع طبیعی و اداره کل صنعت و معدن دارد که امیدواریم مرتفع شود.

شهردار وحدتیه به مشکلات شهر کلمه اشاره کرد و با بیان اینکه این شهرداری بالاترین میزان جذب در اسناد خزانه را دارد خواستار رفع مشکلات اعتباری این شهرداری برای تکمیل پروژه های عمرانی شد.

بازنشستگی ۱۰ نیروی شهرداری آبپخش

عباسی به بازنشستگی ۱۰ نیروی شهرداری آبپخش اشاره کرد و افزود: این مساله، منابع انسانی شهرداری را با چالش مواجه کرده که صدور مجوز برای جذب نیروی جدید مورد تاکید قرار دارد.

وی ابراز داشت: ساماندهی پسماند آبپخش نیز از مواردی است که امیدواریم با تامین اعتبارات مورد نیاز محقق شود.

شهردار وحدتیه گفت: شهرداری برازجان در اجرای طرح آسفالت محلات هدف در شهر، با مشکلاتی مواجه است که امیدواریم اداره کل راه و شهرسازی استان با همکاری لازم موجبات بهبود این وضعیت را فراهم سازد.

عباسی همچنین خواستار تامین قیر برای آسفالت معابر شهر دالکی شد.

تبدیل وضعیت شهرداران

شهردار وحدتیه به تبدیل وضعیت شهرداران اشاره کرد و افزود: این مساله از درخواستهای بیشتر شهرداران است و امیدواریم به شکل قانونی مرتفع شود.

عباسی همچنین به بدهی برخی از شهرداریها به سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور اشاره کرد و گفت: تقاضا داریم چنانچه مقدور باشد از طریق اسناد خزانه این تسهیلات و بدهی ها بازپرداخت شود تا فشار کمتری روی شهرداریها باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر